Nazwa szkolenia:

Insperience – czyli Sekrety skutecznej komunikacji reklamowej

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Tego, że reklama jest potrzebna i że bez niej trudno zaistnieć na rynku, tłumaczyć nie trzeba. Co zrobić, żeby była ona skuteczna, jak konstruować komunikat tak, żeby odbiorca go odczytał, a dalej idąc, zareagował w pożądany sposób – to zupełnie inna rzecz.

Dowiedz się, jak przejść przez proces budowania skutecznego komunikatu reklamowego. Od fazy analizy i researchu, poprzez ustalenie strategii, do kreatywnego zakodowania przekazu w języku atrakcyjnym dla grupy docelowej.

Dzięki temu szkoleniu dowiesz się:

  • Jak działa percepcja odbiorcy komunikatu
  • Kiedy postawić na sprzedaż twardą, czy miękką?
  • Jak oceniać kreację pod kątem konstrukcji i czytelności komunikatu
  • Czym jest strategia komunikacji
  • Na czym polega kreatywność w reklamie
  • Jak wyprowadzić ze strategii ideę kreatywną
  • Czym jest BIG IDEA?
  • Jak przenosić ideę na dowolne kanały komunikacji

Cel i program szkolenia:

Cel szkolenia: Z ONE House Sp. z o.o. dowiecie się, że reklamę często tworzy się adresując bieżące taktyczne potrzeby, podparte rutyną i osobistymi preferencjami i intuicją. Nasze szkolenie pomoże Ci uporządkować wiedzę, którą już posiadłeś, oraz poznać nowe aspekty procesu konstruowania i egzekucji komunikatu reklamowego.

Pomoże lepiej zrozumieć, co komunikować i jak to robić, aby było to skuteczne i atrakcyjne dla odbiorcy.

Korzyści dla firmy:

  • Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i atrakcyjności
  • Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową i budowanie synergii kanałów

Korzyści dla uczestników:

  • Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
  • Umiejętność podejmowania racjonalnych decyzji w kwestii, co powinno, a co nie powinno znaleźć się w projektowanej reklamie.
  • Umiejętność precyzyjnej oceny proponowanych przez agencje rozwiązań kreatywnych i tworzenia konstruktywnego feedbacku
  • Praktyczne ćwiczenia zwieńczone „gotową” reklamą
  • Różnorodne studia przypadków
  • Mierzenia efektywności prowadzonych działań

Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • Specjalistów z obszaru marketingu
  • Managerów z obszaru marketingu konsumenckiego, trade marketingu oraz aktywacji marki
  • Właścicieli marek zainteresowanych poprawą czytelności swoich marek, i zwiększenia skuteczności działań marketingowych
  • Wszystkich osób zainteresowanych rozwinięciem swojej wiedzy z zakresu tworzenia komunikacji reklamowej

Program szkolenia:

Moduł I: Czym jest reklama

W tym module dowiecie się, skąd się wzięła reklama, jak możemy ją klasyfikować ze względu na cel i efektywność.

  • Krótka geneza reklamy
  • Hard sell vs soft sell
  • Case studies

Moduł II: Budowa komunikatu

Dowiecie się w nim, dlaczego pewne informacje docierają do odbiorcy szybciej, niż inne, dlaczego niektóre mają większą moc perswazji, oraz dlaczego niektóre są czytelniejsze od innych.

  • Psychofizjologia filtrowania bodźców
  • Insight konsumencki – czym jest, a czym na pewno nie jest
  • Obietnica marki, a insight konsumencki
  • Kodowanie/dekodowanie komunikatu do grupy docelowej

Moduł III: Komunikat a media

Nauczycie się oceniać komunikat przez pryzmat jego „przekładalności” na różnorodne media.

  • Big Idea, a format reklamowy
  • Zasięg, czy synergia – cele zintegrowanych kampanii reklamowych

Metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady teoretyczne
  • Ćwiczenia (praca warsztatowa w parach lub grupach)
  • Studia przypadków
  • Moderowane dyskusje

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pełną prezentację w formie PDF
  • Ekstrakt najważniejszych informacji w formie podręcznego OnePagera

Serdecznie zapraszamy!
Regulamin szkoleń

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Informacje organizacyjne:

Termin: 14.03.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa obiadowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto/ osoba (cena zawiera udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad)
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl




Informacje organizacyjne:

Termin: 13.06.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa obiadowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto/ osoba (cena zawiera udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad)
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl