Nazwa szkolenia:

Jak, gdzie i kiedy?

Skuteczne planowanie kampanii mediowych

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Na szkoleniu dowiecie się:

  • Jak planować kampanie w dynamicznie zmieniającym się świecie mediów
  • Poznasz sposoby efektywnego docierania do grupy docelowej i dowiesz się jakie zastosować rozwiązania, aby zrealizować zakładane cele
  • Poznasz główne trendy na rynku mediów oraz specyfikę poszczególnych typów mediów
  • Poznasz głębiej pracę w domu mediowym jako części agencji ONE House.

Cel i program szkolenia:

Cel szkolenia: Z ONE House Sp. z o.o. dowiesz się jak skutecznie zaplanować i przeprowadzić kampanię reklamową aby osiągnąć sukces i zwrot środków zainwestowanych w media

Korzyści dla firmy:
Wiedza i przykłady praktyczne ze szkolenia to podstawy do:

  • Zwiększenia efektywności w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi
  • Otrzymania pełnego, profesjonalnego wsparcia kadry managerskiej, która pomoże Twojej firmie zrealizować skuteczną strategię marketingową i zbudować przewagę na rynku

Korzyści dla uczestników:
Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • Doboru narzędzi mediowych do realizowania kampanii reklamowych
  • Interpretowania wskaźników mediowych
  • Umiejętności inwestowania w media tak, aby uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji
  • Umiejętnego wykorzystania wiedzy o aktywności konkurencji w strategii mediowej dla Twojej marki
  • Analizowania efektywności kampanii w odniesieniu do założonych celów
  • Samodzielnego stworzenia briefu dla domu mediowego

Adresaci szkolenia:

Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • specjalistów i managerów działów marketingu i zakupu mediów,
  • pracowników agencji reklamowych i domów mediowych,
  • osób współpracujących z domami mediowymi,
  • właścicieli firm budujących własne marki,
  • osób interesujących się komunikacją marketingową.

Program szkolenia:

Moduł I: Podstawy planowania kampanii mediowych:

  • Wskaźniki mediowe w praktyce (zasięg, częstotliwość, wskaźnik intensywności GRP, dopasowanie AFF) – jak je interpretować w media planie
  • Badania i analizy mediowe – wstęp do zaplanowania kampanii mediowej
  • Sposoby definiowania grupy celowej

Moduł II: Online. Media plan na miarę 2018 roku:

  • Targetowanie, formaty reklamowe, modele zakupowe/rozliczeniowe w procesie planowania kampanii online
  • Kluczowe kanały i formy komunikacji w media planie: Display, Video, Mobile, Content, Search, Social Media

Moduł III: Telewizja – planowanie i kupowanie kampanii telewizyjnych:

  • Najważniejsze trendy w procesie planowania kampanii video
  • Najpopularniejsze formaty reklamowe
  • Metody optymalizacji skutecznego planowania kampanii TV
  • Podsumowanie i rozliczenie kampanii

Moduł IV: Proces planowania kampanii w prasie, OOH, radio i kinie:

  • Rynek poszczególnych mediów w Polsce
  • Kluczowe formaty i nośniki
  • Zalety i wady mediów w komunikacji marketingowej
  • Proces planowania i zakupu mediów
  • Rekomendowany media mix – dobór formatu i skuteczna kampania w zależności od targetu oraz oczekiwanych efektów
  • Sposoby i narzędzia ewaluacji wyników kampanii

Metody szkoleniowe:

  • Wykład
  • Studia przypadków
  • Zadania kalkulacyjne
  • Ćwiczenia w grupie
  • Moderowane dyskusje
  • Brainstorming

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Materiały szkoleniowe
  • Zestaw praktycznych wskazówek i umiejętności w zakresie wyboru mediów i formatów do różnych kampanii reklamowych oraz w obszarze budowania optymalnej kampanii mediowej

Serdecznie zapraszamy!

Regulamin szkoleń

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Informacje organizacyjne:
Termin: 07.03.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa lunchowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto/osoba (cena zawiera udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch)
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl




Informacje organizacyjne:
Termin: 23.05.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa lunchowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto/osoba (cena zawiera udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz lunch)
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl