Nazwa szkolenia:

Jak przekształcić wizyty na stronie www w realnych, lojalnych klientów

Budowa, optymalizacja ruchu i konwersji na stronach www

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Co to jest lead i jak go generować?
  • Jak poprawić konwersje niewielkim kosztem?
  • Jak zbudować bazę danych kontaktów i jak ją później wykorzystać?
  • Jak używać Google Analytics i co to jest SEO?
  • Czym jest UX?
  • Design strony a konwersja

Cel i program szkolenia:

Cel szkolenia: Z ONE House uzyskasz wiedzę na temat budowania skutecznych stron www, które będą wspierały wyniki sprzedaży i cele wizerunkowe.

Korzyści dla firmy:
Wiedza i praktyczne przykłady ze szkolenia to podstawy do:

  • Zwiększenie przychodów oraz świadomości na temat miejsca strony www w budowaniu biznesu,
  • Wyróżnienia się na tle konkurencji w sieci,
  • Zaoferowania swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenia wartości postrzeganych,
  • Zwiększenia efektywności prowadzonych działań marketingowych na stronie www pod kątem kosztów, czasu i zasobów;
  • Prowadzenia profitowego biznesu w sieci w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek,
  • zbudowanie długotrwałych relacji poprzez kanały digital z potencjalnymi klientami,

Korzyści dla uczestników:
Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • User Experience
  • Webdesign
  • Google Analytics
  • SEO
  • Tworzenia treści
  • Analizy konwersji

Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest przeznaczone dla:

  • Specjalistów z obszaru budowania i zarządzania marką;
  • Managerowie odpowiedzialni za realizację działań w obszarze digital,
  • Pracowników działu marketingu, promocji, komunikacji;
  • Przedsiębiorców zajmujących się budowaniem swojego biznesu;
  • Wszystkich osób chcących zwiększyć swoje przychody oraz brand awareness

Program szkolenia:

Moduł I – Do czego służy i jak budować stronę www

  • Zanim zaczniemy budowę – cele
  • Przybliżenie zagadnień User Experience
  • Jak design strony wpływa na konwersję celów
  • Jak prawidłowo stosować webdesign w praktyce
  • Przykłady

Moduł II – Jak realizować cele postawione przed stroną, jak budowac ruch na stronie

  • Co to jest lead i jak go generować
  • Ruch organiczny i nieorganiczny
  • Treści na stronie
  • Reklama display
  • Techniki pull i push

Moduł III – Jak monitorować i optymalizować – działania i narzędzia

  • Jak prawidłowo monitorować i optymalizować działania SEO i Content Marketing
  • Analiza i interpretacja raportów
  • Podstawowe narzędzia do mierzenia i optymalizacji konwersji
  • Budowa bazy danych

Metody szkoleniowe:

  • Wykład
  • Studia przypadków
  • Zadania kalkulacyjne
  • Moderowane dyskusje

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pełną prezentację w formie PDF

Serdecznie zapraszamy!
Regulamin szkoleń

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Informacje organizacyjne:

Termin: 03.10.2018 r.
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl