13.06.2019

Content Marketing

Jak tworzyć angażujące treści, które lubią nasi potencjalni klienci i silniki wyszukiwarek

Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
  • Dowiesz się, jak tworzyć wartościowe treści, które będą odpowiadały na potrzeby potencjalnych klientów
  • Poznasz sposoby na budowę przewagi wśród konkurencji, dzięki zorganizowanej strategii Content Marketingu
  • Dowiesz się, jakich narzędzi i technik content marketingu używać, aby spełnić określone cele biznesowe
Adresaci szkolenia

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki dobrej strategii Content Marketingu

Korzyści dla Firmy

  • Poprawienie pozycji strony www w wyszukiwarce, a tym samym zwiększenie ruchu na stronie
  • Wzrost sprzedaży, dzięki precyzyjnemu targetowaniu treści do grupy docelowej
  • Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych, a tym samym zwiększenie swojej pozycji wśród konkurencji
  • Budowanie autorytetu i zaufania wobec klientów, dzięki przekazywaniu wartościowych treści

Korzyści dla
Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy na temat wartości Content Marketingu i jego roli w strategii marketingowej
  • Poznanie zależności pomiędzy SEO, Content Marketingiem a Social Media
  • Zdobycie wiedzy na temat tego jak pisać, aby zdobyć uwagę i zaangażowanie konsumenta

Program szkolenia
Moduł I
Czym jest Content Marketing
  • Cele Content Marketingu
  • Jak tworzyć wartościowe treści i co wpływa na ich jakość
  • Rola Content Marketingu w tworzeniu strategii marketingowej razem z SEO i Social Media
  • Jak mierzyć efektywność działań Content Marketingu
  • Dobre praktyki Content Marketingu - Case studies
Moduł II
SEO
  • SEO krok po kroku – kluczowe elementy wpływające na pozycjonowanie
  • Co lubi Google, czyli aktualne trendy w pozycjonowaniu stron
  • Dlaczego SEO nie istnieje bez dobrego Content Marketingu
  • Słowa kluczowe, pozyskiwanie linków – optymalizacja, strategia, narzędzia
Moduł III
Zaprojektuj dobrą treść – content design w praktyce
  • Jak pisać do Internetu? Równowaga między treścią sprzedażową a informacyjną
  • Specyfika tekstów internetowych - kluczowe elementy dobrego tekstu – przykłady
  • Narzędzia przydatne w pracy Content Designera
Moduł IV
Warsztaty
  • Przygotowanie skutecznej kampanii Content Marketingowej
  • Analiza przygotowanych kampanii
Prowadzący
Przemysław Fura

Przemysław Fura

Head of Digital

Jeden z pionierów reklamy interaktywnej w Polsce, ekspert i pasjonat technologii. Posiadający ponad 15 lat doświadczenia w pracy nad komunikacją dla marek takich jak Samsung, McDonald’s, Nokia, Unilever czy Old Spice. Wyróżniający się holistycznym zrozumieniem rynku reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Social Media, Content Marketingu, webdesignu czy marketingu influenserów. Wykładowca London School of Public Relations, wielokrotny prelegent wielu konferencji marketingowych, autor szkoleń dla klientów z zakresu nowoczesnego marketingu.

Więcej
Iga Królicka

Iga Królicka

Content Designer

Z wykształcenia inżynier żywienia, z zamiłowania Content Designer. Swoją marketingową przygodę zaczęła w dietetycznym startupie Dietmap.pl, łącząc wiedzę żywieniową z pasją do tworzenia treści. Od 2014r. rozwija swój warsztat pisząc artykuły, współdziałając przy SEO, tworząc na Wordpress i prowadząc Social Media – na freelance i na etacie. Ważna jest dla niej swoboda działania i skuteczna komunikacja. Chętnie rozwija swoją wiedzę i nie boi się nowych wyzwań. Po godzinach, właścicielka Poradni Dietetycznej „Zdrowy Rozsądek” i studentka na Akademii Leona Koźmińskiego.

Więcej
Po szkoleniu
otrzymasz
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe
REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj