28.03.2019

Nie tylko Facebook!

Marka w Social Media – wizerunek, strategia, efekty

Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
  • Dowiesz się, dlaczego każda marka powinna być obecna w Social Media i które kanały wybrać
  • Nauczysz się, jak budować strategię obecności marki w Social Media
  • Nauczysz się, jak przeprowadzać skuteczne kampanie reklamowe i jak mierzyć skuteczność swoich działań
Adresaci szkolenia

Pracownicy działów marketingu i osoby zajmujące się wizerunkiem marki w internecie

Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Osoby, które chcą zacząć przygodę z Social Media lub usystematyzować swoją wiedzę na ten temat

Korzyści dla Firmy

  • Skuteczna komunikacja i strategia marki w Social Media
  • Zwiększenie efektywności działań wizerunkowych i sprzedażowych firmy
  • Mierzenie efektywności długofalowych działań

Korzyści dla
Uczestnika

  • Myślenie strategiczne o kanałach Social Media
  • Podstawowa wiedza o kampaniach reklamowych i ich roli w prowadzeniu marki w Social Media
  • Inspiracja do dalszych działań w postaci dużej bazy case studies marek wraz z ich omówieniem

Program szkolenia
Moduł I
Czym są Social Media?
  • Omówienie kanałów i wprowadzenie do działań w Social Media
  • Potencjał Social Media do budowania wizerunku marki
  • Case studies
Moduł II
Budowanie strategii marki w Social Media
  • Schematy budowania strategii marki
  • Content marketing jako podstawa prowadzonych działań
  • Kampanie reklamowe – jak je budować i jak dobierać grupy docelowe
Moduł III
Mierzenie efektów działań
  • Jak mierzyć efekty komunikacji w Social Media
  • Jakie są podstawowe narzędzia analityczne
  • Co mówią nam liczby i budżety kampanii
Prowadzący
Przemysław Fura

Przemysław Fura

Head of Digital

Jeden z pionierów reklamy interaktywnej w Polsce, ekspert i pasjonat technologii. Posiadający ponad 15 lat doświadczenia w pracy nad komunikacją dla marek takich jak Samsung, McDonald’s, Nokia, Unilever czy Old Spice. Wyróżniający się holistycznym zrozumieniem rynku reklamy, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Social Media, Content Marketingu, webdesignu czy marketingu influenserów. Wykładowca London School of Public Relations, wielokrotny prelegent wielu konferencji marketingowych, autor szkoleń dla klientów z zakresu nowoczesnego marketingu.

Więcej
Po szkoleniu
otrzymasz
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe
REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj