30.05.2019

Pokaż swoją moc!

Silna marka jako lokomotywa biznesu

Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
  • Poznasz, jak w efektywny sposób zbudować silną markę
  • Dowiesz się, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki
  • Poznasz, w jaki sposób i dlaczego marka powinna być wyróżniana oraz jak wpłynąć na rozpoznawalność marki
  • Dowiesz się, dlaczego w każdym biznesie potrzebna jest strategia marki
Adresaci szkolenia

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru budowania i zarządzania marką

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się na tle konkurencji
  • Zaoferowanie swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenie wartości postrzeganych
  • Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych pod kątem kosztów, czasu i zasobów
  • Prowadzenie profitowego biznesu w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznasz, jakie są składowe marki i jakie elementy wpływają na wyróżnienie i wizerunek marki
  • Dowiesz się jak budować pozycjonowanie i tożsamość marki
  • Nauczysz się jak przygotowywać strategię marki i strategię komunikacyjną marki

Program szkolenia
Moduł I
Marka – co to jest?
  • Jakie są różnice pomiędzy produktem a marką oraz jakie są składowe marki
  • Wizja i misja marki – różnice i części wspólne
  • Kluczowe etapy budowania marki – elementy sprzyjające i hamujące
Moduł II
Pozycjonowanie i wizerunek marki
  • Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono potrzebne
  • Co wpływa na pozycjonowanie marki i jakie są jego kluczowe elementy
  • Co to jest wizerunek marki i jak powstaje
Moduł III
Strategia marki
  • Co charakteryzuje dobrą strategię marki
  • Do czego potrzebna jest strategia marki – jak definiować jej cele, jakie są jej składowe elementy
  • Czym strategia marki różni się od strategii komunikacji marki
Moduł IV
Budowanie silnych marek
  • Case studies, praca w grupach, rozbudowana część praktyczna
Prowadzący
Katarzyna Figurska

Katarzyna Figurska

Marketing and Business Strategy Consultant

Z branżą związana od 15 lat. Ma doświadczenie w budowie strategii i zarządzaniu markami lokalnym i globalnymi z sektora FMCG i Pharma, a wieloletnia praktyka poparta jest sukcesami rynkowymi. Tworzyła kampanie dla marek takich, jak: Żywiec Zdrój, Gripex, L&M, Chesterfield, Żubrówka, Colgate czy Gucci. Świetnie porusza się we wszystkich obszarach zarządzania marką, łącząc doświadczenie z pracy po stronie klienta, jak i w agencji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się podczas szkoleń, warsztatów i wykładów akademickich.

Więcej
Po szkoleniu
otrzymasz
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe
REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj