Międzypokoleniowo

Od Alphy po Boomersa: czy (i kiedy) jednoczesna komunikacja do przedstawicieli różnych pokoleń ma sens? Sharpowska strategia komunikacji w praktyce: rola personalizacji i targetowania w kampaniach reklamowych.


Od Alphy po Boomersa: czy (i kiedy) jednoczesna komunikacja do przedstawicieli różnych pokoleń ma sens? Sharpowska strategia komunikacji w praktyce: rola personalizacji i targetowania w kampaniach reklamowych.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku Video (TV & Digital)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: 21.03.2024
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

W czasie szkolenia zdefiniujemy poszczególne segmenty konsumentów w szerokiej grupie przez pryzmat pokoleniowy. Pokażemy różnice i podobieństwa w konsumpcji mediów, rodzaj i sposób komunikacji w określonych segmentach grup oraz strategie kosztowe wykorzystywanych kanałów/ narzędzi.

Cele szkolenia:

  • Wyjaśnienie, dlaczego szeroka komunikacja nie zawsze spełnia wyznaczone cele marketingowe.
  • Pokazanie, jak właściwie komunikować do poszczególnych segmentów.
  • Pokazanie, jak efektywnie komunikować się do szerokich grup docelowych, wykorzystując specyfikę różnych segmentów wiekowych w kontekście konsumpcji mediów.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie jest kierowane do:

  • Pracowników działów marketingu i komunikacji zajmujących się komunikacją marketingową
  • Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki, odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe

Program szkolenia

Moduł  1. Wprowadzenie słuchaczy w realia danego pokolenia: jego kulturę, modę i szeroko rozumiane trendy

Moduł  2. Pokazanie różnic i wspólnych cech dla poszczególnych pokoleń

Moduł  3. Przyjrzenie się bliżej, w jaki sposób przedstawiciele danego pokolenia konsumują media. Przykłady jak branża postrzega poszczególne segmenty przez pryzmat reklamy

Moduł  4. Przyjrzenie się kosztom związanym z komunikowaniem się do poszczególnych segmentów

Moduł  5. Krótkie podsumowanie

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

Moduł  1. Wprowadzenie słuchaczy w realia danego pokolenia: jego kulturę, modę i szeroko rozumiane trendy

Moduł  2. Pokazanie różnic i wspólnych cech dla poszczególnych pokoleń

Moduł  3. Przyjrzenie się bliżej, w jaki sposób przedstawiciele danego pokolenia konsumują media. Przykłady jak branża postrzega poszczególne segmenty przez pryzmat reklamy

Moduł  4. Przyjrzenie się kosztom związanym z komunikowaniem się do poszczególnych segmentów

Moduł  5. Krótkie podsumowanie

Efekty szkolenia

Dowiesz się, kiedy szerokie podejście do grupy docelowej jest złotym środkiem.

Poznasz różnice w komunikacji do poszczególnych grup wiekowych.

Poznasz główne platformy komunikacji w różnych grupach wiekowych wraz z oceną ich efektywności kosztowej.

Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w ramach wszystkich segmentów.

Prowadzący

Krzysztof Sukiennik
Communications Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Od 20 lat związany z mediami. Ma praktyczną wiedzę w obszarze tworzenia strategii w różnych branżach produktowych: FMCG, Pharmacy, Automotive, Finance. Pracował z takimi klientami jak Unilever, Orange, Statoil, Tarczyński,  Hasco-Lek, Generali, BNP Paribas. W ONE House obejmuje stanowisko dyrektorskie. Prywatnie miłośnik kina, jazzu i szermierki.

Andrzej Charyta
Communications Manager
Mniej informacji
Więcej informacji

W branży mediowej od 17 lat. W ciągu tego czasu obsługiwał m.in. Orange, Nivea, Hortex, Nestle, Johnson&Johnson (Sudafed) wraz z koordynacją rynków CEE, Mattel. Swoją karierę rozpoczął w Mediaedge CIA (obecnie Wavemaker), specjalizując się w obszarze TV. Od 2016 r. związany z Universal McCann. Od 2021 r. jako Communications Manager w ONE House pracuje na rzecz klientów w kampaniach 360.

Wioletta Pakuła
Senior Communications Planner
Mniej informacji
Więcej informacji

Od 7 lat związana z mediami. Laureatka i zwyciężczyni Akademii Przedsiębiorczych Kobiet, programu organizowanego przez współpracę z Ambasadą Stanów Zjednoczonych. Zamiłowanie do innowacji i kreatywność pozwala jej skutecznie realizować się na stanowisku Senior Communications Plannera. Realizowała polskie i zagraniczne projekty dla marek takich jak Selena, FujiFilm, Onduline, Viessmann, Animex Food i innych.

Mateusz Józefowicz
Head of Digital Production
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą związany od ponad 14 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, GM, VW Group, PayPal, Polkomtel, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?