Nazwa szkolenia:

Sprzedawaj tak, jak Cię kupują, czyli Shopper Marketing w praktyce

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

O konsumencie wiadomo już prawie wszystko – od zawsze był w centrum zainteresowania marketingu. Zupełnie inaczej jest z shopperem – osobą podejmującą decyzje zakupowe.

Dowiedz się jak skutecznie docierać do osób, które podejmują decyzje zakupowe i decydują o sprzedaży Twojej marki, a a dzięki temu znajdziesz odpowiedzi na pytania takie jak:

  • Czy konsument to Twój shopper
  • Jak decyzje zakupowe różnią się od postaw konsumenckich
  • Jaką rolę odgrywa retailer w procesie sprzedażowym i jak odpowiadać na jego potrzeby
  • Jak tworzyć komunikację w sklepie i dobierać do niej nośniki

Cel i program szkolenia:

Cel szkolenia:Z ONE House spojrzycie szerzej na marketing – perspektywę konsumenta wzbogacicie o zrozumienie potrzeb shoppera (osoby podejmującej decyzję zakupową) i retailera (sieci handlowej).

Korzyści dla firmy:

  • Umiejętność identyfikacji szans rynkowych wynikających ze zrozumienia procesów zakupowych
  • Lepsza identyfikacja potrzeb kupujących oraz sieci handlowych
  • Umiejętność tworzenia aktywacji shopperowych w oparciu o przyjętą strategię konsumencką
  • Optymalizacja działań marki w punkcie sprzedaży

Korzyści dla uczestników:

  • Zdobycie kompetencji w obszarze shopper marketingu, poznanie podstawowego modelu komunikacji z kupującym
  • Lepsze zrozumienie potrzeb sieci handlowych i umiejętność tworzenia rozwiązań dostosowanych do ich potrzeb
  • Umiejętność przełożenia komunikacji kierowanej do konsumenta na komunikację trafiającą do shoppera
  • Praca na aktualnych case-studies z rynku w różnorodnych kategoriach produktowych

Adresaci szkolenia:

  • Specjalistów z obszaru marketingu
  • Managerów z obszaru marketingu konsumenckiego, trade marketingu oraz aktywacji marki
  • Właścicieli marek zainteresowanych poprawą rotacji i dystrybucji produktu
  • Wszystkich osób zainteresowanych podniesieniem wyników sprzedaży

Program szkolenia:

  1. Czy wiemy co kupujemy?
    • Jak myślimy, że kupujemy, a jak naprawdę kupujemy?
    • Co to oznacza dla producentów i marketerów?
    • Co cechuje sprzedaż silnej marki?
    • „Żeby sprzedawać musisz wiedzieć, jak Cię kupują” oraz 10 innych powodów, dla których warto poznać shopper marketing
  1. Kim jest shopper i czym różni się od konsumenta?
    • Czy Twój shopper to Twój konsument?
    • W jaki sposób robi zakupy?
    • Z jakimi barierami zakupowymi się zmaga?
    • Ćwiczenie: identyfikacja barier zakupowych na podstawie przygotowanego wcześniej materiału
  1. Retailer
    • Rola retailera w procesie zakupowym
    • Potrzeby producenta a potrzeby retailera
    • Shopper-producent-retailer – jak tworzyć rozwiązania, które są korzystne dla każdej ze stron
  1. Podstawy komunikacji shopper marketingowej:
    • Jak sprawić, by zauważono naszą komunikację?
    • Jak zainteresować kupującego jej treścią?
    • Jak tworzyć komunikację, która skutecznie zamyka sprzedaż?
    • Ćwiczenie: komunikacja skierowana do konsumenta a komunikacja trafiająca do shoppera – dostosowywanie przykładowej komunikacji z branży budowalnej do potrzeb kupującego
  1. Gdzie i w jaki sposób pojawić się z komunikacją w sklepie?

Metody szkoleniowe:

  • Mini wykład
  • Studia przypadków
  • Ćwiczenia w grupach na aktualnych przykładach z rynku

Po szkoleniu otrzymasz:

  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Pełną prezentację w formie PDF

Serdecznie zapraszamy!

Regulamin szkoleń

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj.

Informacje organizacyjne:

Termin: 26.09.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa obiadowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl

Informacje organizacyjne:

Termin: 05.12.2018 r., godz. 09:00-17:00 (w trakcie przerwa obiadowa oraz przerwy kawowe)
Miejsce: ONE House Sp. z o.o., Warszawa, ul. Goraszewska 23
Cena: 1200 zł brutto
Rezerwacja miejsc dla osób posiadających voucher: biuro@one-house.pl
Kup bilet