Kino

Przewiń w dół

Kino

Kino jest popularną formą spędzania czasu wolnego przez Polaków. Z racji zróżnicowanego repertuaru jest medium umożliwiającym precyzyjne dotarcie do wybranej grupy odbiorców. Gwarantuje wysoką jakość emitowanych spotów, a także realizowanie w przestrzeni kina innych, w tym niestandardowych, działań towarzyszących kampanii lub odrębnych akcji promocyjno-marketingowych. Reklama w kinach skutecznie buduje wizerunek marek, sprawdza się także w kampaniach informacyjnych. W ONE House umożliwiamy obecność  marek we wszystkich obiektach kinowych w Polsce, od multipleksów po kina studyjne.

Reklama on-screen (na ekranie)

  • Kampanie on-screen przed wszystkimi filmami granymi w kinach w danym czasie
  • Kampanie on-screen sprofilowane pod grupę docelową, np. pakiet kobiecy, pakiet męski, pakiet familijny (reklama wyświetlana tylko przed filmami o określonym profilu)
  • Kampanie Follow The Movie (reklama jest wyświetlana tylko przed wybranym filmem)
  • Kampanie sponsoringowe (sponsoring wybranych tytułów)
  • Reklamy w boku tradycyjnym, w bloku premierowym (pomiędzy zwiastunami) lub w bloku specjalnym (najbliżej filmu)
  • Branded content w filmie (wprowadzenie do fabuły filmu producenta, marki lub produktu)
  • Zamknięte pokazy filmowe
  • Emisje spotów w formacie 3D
  • Emisje spotów w formacje 4DX

 

Reklama off-screen (w przestrzeni kina)

  • Sale kinowe, np. sponsoring sali (nazwa, branding), naklejki na fotele
  • Hole kinowe (plakaty, stojaki reklamowe,  naklejki na podłogi, digital posters)
  • Działania interaktywne z wykorzystaniem urządzeń do marketingu mobilnego (Wi-Fi, specjalne aplikacje mobilne)
  • Działania interaktywne (podłogi i stoły interaktywne)
  • Aromamarketing
  • Videomapping
  • Opakowania na popcorn
  • Bilety
  • Samplingi
  • Eventy
  • Toalety (lustra, naklejki, naklejki podłogowe)
  • Emisje spotów na plazmach na terenie całego kina

Zobacz pozostałe usługi