OOH

Przewiń w dół

OOH

OOH (Out of Home), inaczej outdoor, to medium docierające do konsumentów znajdujących się w przestrzeni poza domem. Spośród wszystkich typów mediów OOH zapewnia największe możliwości geograficznego zawężenia kampanii, pozwalając skupić się na wybranych regionach, miastach, a nawet ulicach. Outdoor to również obecność marek na autobusach, w galeriach handlowych czy bankomatach (za pośrednictwem nośników cyfrowych, czyli DOOH, Digital Out of Home), a także niestandardowe działania ambientowe. Outdoor skutecznie buduje wizerunek, doskonale sprawdza się w kampaniach sprzedażowych i wyprzedażowych.

W ONE House współpracujemy z wszystkimi właścicielami rozwiązań outdoorowych w Polsce, dlatego proponujemy ich pełne spektrum, a także oryginalne projekty dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta.

  • Kampania na określone Points of Interest
  • Kampanie dostosowujące komunikat i kreację do określonych warunków, np. godzinowych, pogodowych itd.
  • Kampania na nośnikach systemowych
  • Reklama na tzw. wielkim formacie
  • Reklama na nośnikach DOOH, czyli outdoor i indoor
  • Reklama na nośnikach Digital Citylight
  • Reklama w komunikacji miejskiej i krajowej
  • Reklama typu ambient

Zobacz pozostałe usługi