Content & PR Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Ludzie pracujący w biurze przy komputerze

Twoje wyzwania:

  • zarządzanie wewnętrznymi projektami komunikacyjnymi całej Grupy Kapitałowej ONE House oraz poszczególnych agencji - wsparcie zarządów wszystkich agencji w strategii i realizacji komunikacji B2B ich spółek,
  • pisanie tekstów na potrzeby komunikacji naszych spółek z obszaru marketingu i reklamy (ze wsparciem merytorycznym naszych ekspertów!) – siadasz, rozmawiasz przy kawie z ekspertem danej agencji, piszesz ciekawy tekst (a może też nagrywasz całą rozmowę i publikujesz w formie podcastu), wysyłasz go do mediów branżowych, publikujesz jego dostosowane wersje na naszych stronach i pozostałych kanałach,
  • jeśli masz doświadczenie w naszej branży piszesz również własne teksty merytoryczne,
  • współpraca z dziennikarzami i stowarzyszeniami branżowymi,
  • przeprowadzanie wywiadów z naszymi lub zewnętrznymi ekspertami, na podstawie których powstaje materiał w różnych formach contentowych (video, podcast, tekst, zdjęcia),
  • tworzenie i występowanie w krótkich formach video (poza wywiadami) jako osoba je prowadząca – np. materiał zapraszający na nasze szkolenia,
  • tworzenie koncepcji i scenariuszy komunikacji content marketingowej we współpracy z naszymi ekspertami oraz harmonogramu wydawniczego (Co? W jakim celu? Jak? Kto? Kiedy? Gdzie? Za ile?) dla naszych agencji,
  • tworzenie wcześniej zaplanowanych treści i ich wysyłka do mediów branżowych oraz publikowanych ich na naszych stronach www i w kanałach social media,
  • opracowywanie koncepcji materiałów graficznych we współpracy z graphic designerami,
  • odpowiadanie za jakość tworzonych treści, analizowanie efektywności działań i kontrola powierzonego budżetu marketingowego
  • współpraca z marketingiem B2B naszych spółek,
  • wsparcie / koordynacja zgłoszeń w konkursach branżowych,
  • w zależności od potrzeb i o ile taka sytuacja wystąpi – wsparcie z obszaru Content & PR przy rekomendacjach i prowadzeniu projektów dla Klientów zewnętrznych.

Oczekujemy:

  • minimum 5 lat doświadczenia w pisaniu treści najlepiej również z naszej branży,
  • znajomości branży komunikacji marketingowej,
  • doświadczenia w tworzeniu contentu na różne kanały komunikacji digitalowej,
  • inicjatywy i kreatywnego podejścia do wykonywanych zadań,
  • znajomości trendów i case study z zakresu content marketingu,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie minimum B2).

Puzzle na stole

Oferujemy:

  • profesjonalne szkolenia z obszarów komunikacji marketingowej,
  • możliwość poznania komunikacji marketingowej 360°,
  • pracę w przyjaznej i twórczej atmosferze w nowoczesnym biurze,
  • możliwość wdrażania własnych wizji i pomysłów,
  • dostęp do nowoczesnych technologii i narzędzi usprawniających pracę,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej.

Benefity

Budynek

Nowoczesna
przestrzeń biurowa

Apteczka pierwszej pomocy

Prywatna opieka
medyczna

Szkolenia marketingowe
i certyfikaty

Waga

Work&life balance

Koszulka polo

Niekorporacyjna
atmosfera

Filiżanka kawy

Coffee House

Leżak

Strefa relaksu

Pad do gier

Pokoje gier i masażu

Winogrona

Świeże owoce
w biurze