Senior Multiscreen Planner / Buyer

Miejsce pracy: Warszawa

Ludzie pracujący w biurze przy komputerze

Twoje wyzwania:

  • planowanie, optymalizacja, zakup i rozliczanie kampanii telewizyjnych i VOD
  • analiza zachowań grup celowych, rynku mediów TV i VOD oraz działań konkurencji
  • przygotowanie analiz post-buy kampanii telewizyjnych / VOD oraz prezentacji z realizacji kampanii
  • udział w przygotowywaniu strategii negocjacji i podsumowań rocznych
  • ewaluacje ofert mediowych
  • współpraca z partnerami mediowymi

Oczekujemy:

  • min. 4 lat doświadczenia w obszarze planowania i zakupu kampanii TV i VOD w domu mediowym
  • umiejętności przeprowadzania analiz w obszarze TV: zachowania grup docelowych, analizy rynku TV i działania konkurencji
  • bardzo dobrej znajomości rynku TV / VOD i śledzenia nowych trendów
  • znajomości badań i oprogramowania: NAM – TechEdge K2, Kantar Media, TGI, Gemius
  • doświadczenia w kontakcie z klientem
  • bardzo dobrej znajomości MS Excel i zamiłowania do analiz
  • samodzielności i chęci rozwoju w agencji 360°

Puzzle na stole

Oferujemy:

  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne dopasowane do potrzeb (http://one-house.pl/service/szkolenia)
  • wsparcie Head of Media i doświadczonego zespołu ekspertów w wielu branżach
  • możliwość poznania komunikacji marketingowej 360o
  • pracę w zgranym i profesjonalnym zespole, w którym możesz rozwinąć skrzydła
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii i narzędzi
  • wsparcie przy realizacji własnych pomysłów
  • prywatne ubezpieczenie medyczne dofinansowane w 100%

Benefity

Budynek

Nowoczesna
przestrzeń biurowa

Apteczka pierwszej pomocy

Prywatna opieka
medyczna

Certyfikat

Szkolenia marketingowe
i certyfikaty

Waga

Work&life balance

Koszulka polo

Niekorporacyjna
atmosfera

Filiżanka kawy

Coffee House

Leżak

Strefa relaksu

Pad do gier

Pokoje gier i masażu

Winogrona

Świeże owoce
w biurze