Social Media Specialist

Warszawa

Ludzie pracujący w biurze przy komputerze

U nas będziesz zajmować się:

  • Samodzielnym tworzeniem, planowaniem oraz realizacją komunikacji w kanałach społecznościowych.
  • Opracowywaniem strategii działań w obszarze Social Media, przygotowywaniem interesujących i angażujących treści.
  • Współtworzeniem ofert dla nowych klientów, aktywnym badaniem ich potrzeb i dobieraniem właściwych rozwiązań.
  • Pełnieniem funkcji doradcy wewnątrz agencji oraz dla jej klientów.
  • Analizą statystyk, raportowaniem efektywności podejmowanych działań i wprowadzaniem stałych usprawnień w komunikacji ze społecznościami ze wsparciem przełożonego.
  • Bieżącą współpracą z podwykonawcami i influencerami.
  • Monitorowaniem kategorii i działań konkurencji.

Dołącz do nas jeśli:

  • Świat mediów społecznościowych to Twoje naturalne środowisko. Znasz najnowsze trendy obowiązujące w Social Mediach.
  • Masz min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kanałami w social media: LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, (najlepiej zdobyte w agencji reklamowej)
  • Tworzysz strategie, potrafisz planować i realizować kampanie w kanałach społecznościowych.
  • Swobodnie poruszasz się po funkcjonalnościach platform społecznościowych.
  • Fascynuje Cię analiza statystyk, umiesz wyciągać wnioski i tworzyć raporty.
  • Bardzo dobrze znasz narzędzia takie jak: Canva, CapCut, Meta Business Suite, Brand24, Sotrender oraz znasz programy wspierające pracę social media managera.
  • Masz „lekkie pióro”, a Twoje treści angażują fanów.
  • Świetnie odnajdujesz się w pracy z influencerami.
  • Jesteś kreatywny i skuteczny w działaniach, a do tego bardzo dobrze czujesz się pracując w zespole.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w domu mediowym.

Puzzle na stole

Oferujemy:

  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji UOP lub B2B.
  • Wsparcie Social Media Managera i doświadczonego zespołu ekspertów w wielu branżach marketingu.
  • Stabilne stanowisko w prężnie rozwijającej się organizacji z polskim kapitałem.
  • Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier.
  • Wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych.
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób.
  • Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance.
  • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO).
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny.

Benefity

Budynek

Nowoczesna
przestrzeń biurowa

Apteczka pierwszej pomocy

Prywatna opieka
medyczna

Certyfikat

Szkolenia marketingowe
i certyfikaty

Waga

Work&life balance

Koszulka polo

Niekorporacyjna
atmosfera

Filiżanka kawy

Coffee House

Leżak

Strefa relaksu

Pad do gier

Pokoje gier i masażu

Winogrona

Świeże owoce
w biurze