26.03.2020

Content, który angażuje,

czyli jak skutecznie tworzyć social media

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
  • Nauczysz się, jak tworzyć angażujące treści, które będą Twoją przewagą na tle konkurencji
  • W praktyce poznasz, jakich narzędzi i technik contentowych używać, aby spełnić określone cele biznesowe

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Pracownicy działu marketingu i komunikacji, zajmujący się wizerunkiem marki w Internecie

Ikona głośnika

Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki w social media

Ikona teczki

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym

Ikona człowieka

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Zwiększenie efektywności działań wizerunkowych i sprzedażowych firmy
  • Wyróżnienie się wśród konkurencji, dzięki skutecznej komunikacji w social media
  • Zdobycie wiedzy na temat wartości contentu w social media i jego roli w strategii marketingowej

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy i praktycznych umiejętności o tym, jakie treści tworzyć, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie konkretnego odbiorcy
  • Inspiracja do dalszych działań komunikacyjnych w postaci case studies marek wraz z ich omówieniem
  • Konsultacje (do 2 godzin) z prowadzącymi szkolenie gratis – do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia

Program szkolenia

Moduł I
Content w social media
  • Idea i rozwój social media - era forever online
  • Content w strategii social media
  • Trendy w social media, czyli stay tuned 2020
  • Warsztat samodzielny

Moduł II

Mapa social media - formaty i formy contentu

  • Przejście przez portale – otwarcie świata społeczności
  • Social media jako kanał dystrybucji contentu
  • Warsztat w grupach
Moduł III
Jak pisać w social media, aby nas czytali?
  • Czy copy zawsze musi być krótkie? Cechy dobrego tekstu
  • Klątwa wiedzy - jak pokonać wroga komunikacji i mówić językiem korzyści?
  • Narzędzia przydatne przy tworzeniu treści
  • Warsztat w grupach

Moduł IV

Influencerzy, RTM'y i inne bajery w social media

  • Influencer marketing - jak robić to dobrze?
  • Oddaj głos swoim fanom - User Genereted Content
  • Złoty strzał komunikacji, czyli Real Time Marketing
  • Warsztat samodzielny
*W celu sprawniejszego uczestnictwa w zadaniach praktycznych, prosimy o zabranie własnych laptopów.

Prowadzący

Emilia Cheba

Emilia Cheba

Social Media Manager

Od 5 lat w social media. Ma praktyczną wiedzę w obszarze contentu, communication oraz płatnych kampanii w social media. Prowadziła działania komunikacyjne i reklamowe dla takich klientów jak: Oriflame, Netto, BIC Soleil, Gratka. Ceni holistyczne podejście w działaniach marketingowych.

Więcej
Iga Królicka

Iga Królicka

Content Designer

Z wykształcenia inżynier żywienia, z zamiłowania Content Designer. Swoją marketingową przygodę zaczęła w dietetycznym startupie Dietmap.pl, łącząc wiedzę żywieniową z pasją do tworzenia treści. Od 2014r. rozwija swój warsztat pisząc artykuły, współdziałając przy SEO, tworząc na Wordpress i prowadząc Social Media – na freelance i na etacie. Ważna jest dla niej swoboda działania i skuteczna komunikacja. Chętnie rozwija swoją wiedzę i nie boi się nowych wyzwań. Po godzinach, właścicielka Poradni Dietetycznej „Zdrowy Rozsądek” i studentka na Akademii Leona Koźmińskiego.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj