21.05.2020

Jak, gdzie i kiedy?

Skuteczne planowanie kampanii reklamowej w mediach

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat specyfiki poszczególnych typów mediów oraz aktualnych trendów
  • Poznasz kluczowe elementy procesu planowania działań reklamowych w mediach
  • Poznasz sposoby efektywnego docierania do grupy docelowej i dowiesz się, jakie zastosować rozwiązania, aby zrealizować zakładane cele
  • Poznasz głębiej pracę domu mediowego jako części agencji ONE House

Ikona prezentacji

Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe

Ikona głośnika

Właściciele firm budujący własne marki

Ikona teczki

Osoby współpracujące z domami mediowymi

Ikona człowieka

Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Poznanie możliwości, jakie dają media w zakresie wsparcia biznesu
  • Zwiększenie efektywności w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi
  • Otrzymanie pełnego, profesjonalnego wsparcia kadry managerskiej, która pomoże Twojej firmie zrealizować skuteczną strategię marketingową i zbudować przewagę na rynku

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Umiejętność doboru narzędzi mediowych do realizowania kampanii reklamowych – na podstawie praktycznych ćwiczeń i przykładów
  • Umiejętność wykorzystania wiedzy o aktywności konkurencji w strategii mediowej dla Twojej marki
  • Analiza efektywności kampanii reklamowych w odniesieniu do założonych celów
  • Interpretowanie wskaźników mediowych
  • Do 2h konsultacji z prowadzącymi szkolenie gratis (do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia)

Program szkolenia

Moduł I
Podstawy planowania kampanii mediowych
  • Najważniejsze elementy briefu mediowego
  • Sposoby definiowania grupy celowej
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego marki
  • Definiowanie celów kampanii reklamowej
  • Najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii reklamowych w mediach

Moduł II

Tworzenie strategii komunikacji w mediach

  • Rynek poszczególnych mediów w Polsce
  • Zalety i wady typów mediów w komunikacji marketingowej
  • Najważniejsze trendy w procesie planowania kampanii reklamowych w mediach
  • Rekomendowany media mix – skuteczna kampania w zależności od grupy celowej oraz oczekiwanych efektów
Moduł III
Planowanie taktyczne kampanii w mediach:
  • Badania i analizy mediowe - najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii
  • Najważniejsze wskaźniki i parametry mediowe
  • Modele zakupowe/rozliczeniowe w procesie planowania kampanii mediowych
  • Dobór stacji/tytułów nośników do kampanii w każdym z mediów
  • Najpopularniejsze formaty reklamowe

Moduł IV

Ewaluacja kampanii mediowych

  • Wskaźniki mediowe w praktyce (zasięg, częstotliwość, wskaźnik intensywności GRP, dopasowanie AFF) – jak je interpretować w media planie
  • Metody optymalizacji kampanii
  • Sposoby i narzędzia ewaluacji wyników kampanii

Prowadzący

Katarzyna Baczyńska

Katarzyna Baczyńska

Head of Media

W branży mediowej od 15 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.

Więcej
Marta Kozielewska

Marta Kozielewska

Communications Account Manager

Z branżą mediową związana od 2010 roku. Doświadczenie związane ze strategią i planowaniem mediów zdobyła w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network) pracując dla Klientów z różnych kategorii m.in.: Netia, Arla Foods, The Walt Disney Company, Ergo Hestia, Sony Pictures Televison. Współtworzyła strategie komunikacji nagradzane m.in. w konkursach Effie czy Media Trendy, Innovation Ad. Absolwentka Szkoły Strategii Marki SAR.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj