MARCUS Brand Communication
Skuteczna komunikacja marketingowa
Nowy termin już wkrótce
Zapoznaj się z innymi naszymi szkoleniami Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
- Zdobędziesz wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje
- Poznasz zasady briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki
- Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach
Adresaci szkolenia

Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki

Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych

Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

Korzyści dla Firmy
- Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
- Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
- Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową – efektywność kosztowa/ czasowa/zasobów

Korzyści dla
Uczestnika
- Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji
- Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
- Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji
Program szkolenia
Poziom: Średniozaawansowany
Moduł I
Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?
- Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
- Pozycjonowanie rynkowe marki – co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
- Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak je wyznaczyć, co je różni
- Część praktyczna, case studies
Moduł II
Brief komunikacyjny – dlaczego bez niego wszystko się sypie?
- Co to jest brief i o co tyle hałasu
- Elementy briefu komunikacyjnego
- Dobrze wypełniony brief i co dalej
- Część praktyczna, case studies
Moduł III
Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
- Ogólne zasady skutecznej komunikacji
- Retoryka i perswazja w reklamie – jak jej używać
- Archetypy i storytelling
- Część praktyczna, case studies
Moduł IV
Skuteczna komunikacja
Prowadzący
Po szkoleniu
otrzymasz
- certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
REGULAMIN
W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj
Miejsce prowadzenia szkoleń:
Centrala
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
+48 22 1 20 20 20
szkolenia@one-house.pl
Masz
pytania?
pytania?
Napisz do nas. Chętnie odpowiemy!