MARCUS Brand Communication

Skuteczna komunikacja marketingowa

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Zdobędziesz wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje
  • Poznasz zasady briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki
  • Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki

Ikona głośnika

Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych

Ikona teczki

Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
  • Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową – efektywność kosztowa/ czasowa/zasobów

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji
  • Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
  • Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji

Program szkolenia

Poziom: Średniozaawansowany

Moduł I
Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?
  • Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
  • Pozycjonowanie rynkowe marki – co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
  • Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak je wyznaczyć, co je różni
  • Część praktyczna, case studies

Moduł II

Brief komunikacyjny – dlaczego bez niego wszystko się sypie?

  • Co to jest brief i o co tyle hałasu
  • Elementy briefu komunikacyjnego
  • Dobrze wypełniony brief i co dalej
  • Część praktyczna, case studies
Moduł III
Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
  • Ogólne zasady skutecznej komunikacji
  • Retoryka i perswazja w reklamie – jak jej używać
  • Archetypy i storytelling
  • Część praktyczna, case studies

Moduł IV

Skuteczna komunikacja

  • Strategia komunikacyjna w praktyce: od badań do insightu kreatywnego
  • Touchpointy pomiędzy mediami a egzekucją kreatywną
  • Złote zasady skutecznej komunikacji
  • Część praktyczna, case studies
  • Prowadzący

    Katarzyna Baczyńska

    Katarzyna Baczyńska

    Head of Media

    W branży mediowej od 15 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.

    Więcej
    Marta Kozielewska

    Marta Kozielewska

    Senior Communications Manager

    Z branżą mediową związana od 2010 roku. Doświadczenie związane ze strategią i planowaniem mediów zdobyła w domu mediowym Carat (Dentsu Aegis Network) pracując dla Klientów z różnych kategorii m.in.: Netia, Arla Foods, The Walt Disney Company, Ergo Hestia, Sony Pictures Televison. Współtworzyła strategie komunikacji nagradzane m.in. w konkursach Effie czy Media Trendy, Innovation Ad. Absolwentka Szkoły Strategii Marki SAR.

    Więcej
    Karolina Olszewska

    Karolina Olszewska

    Senior Social Media Manager

    Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

    Więcej

    Po szkoleniu
    otrzymasz

    • certyfikat ukończenia szkolenia
    • materiały szkoleniowe

    REGULAMIN

    W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj