MARCUS Brand Power

Silna marka – tworzenie, pozycjonowanie, strategia

21.10.2021
Kup Bilet
Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Poznasz, jak w efektywny sposób zbudować silną markę
  • Dowiesz się, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki
  • Poznasz, w jaki sposób i dlaczego marka powinna być wyróżnialna oraz jak wpłynąć na rozpoznawalność marki
  • Dowiesz się, dlaczego w każdym biznesie potrzebna jest strategia marki

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Ikona głośnika

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Ikona teczki

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Ikona człowieka

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru budowania i zarządzania marką

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się na tle konkurencji
  • Zaoferowanie swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenie wartości postrzeganej ich marki/marek
  • Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych pod kątem kosztów, czasu i zasobów
  • Prowadzenie profitowego biznesu w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznasz, jakie są składowe marki i jakie elementy wpływają na wyróżnienie i wizerunek marki
  • Dowiesz się jak budować pozycjonowanie i tożsamość marki
  • Nauczysz się jak przygotowywać strategię marki i strategię komunikacyjną marki

Program szkolenia

Moduł I
Marka – co to jest?
  • Jakie są różnice pomiędzy produktem a marką oraz jakie są składowe marki
  • Wizja i misja marki – różnice i części wspólne
  • Kluczowe etapy budowania marki – elementy sprzyjające i hamujące

Moduł II

Pozycjonowanie i wizerunek marki

  • Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono potrzebne
  • Co wpływa na pozycjonowanie marki i jakie są jego kluczowe elementy
  • Dlaczego analiza jest tak ważna na etapie tworzenia pozycjonowania marki – z jakich narzędzi korzystać, kiedy sięgać po badania marketingowe?
  • Co to jest wizerunek marki i jak powstaje, jak go mierzyć?
Moduł III
Strategia marki
  • Co charakteryzuje dobrą strategię marki
  • Do czego potrzebna jest strategia marki – jak definiować jej cele, jakie są jej składowe elementy, jak badać jej efekty działania na biznes?
  • Czym strategia marki różni się od strategii komunikacji marki

Prowadzący

Katarzyna Figurska

Katarzyna Figurska

Head of Strategy

Z branżą związana od 17 lat. Ma doświadczenie w budowie strategii i zarządzaniu markami lokalnymi, globalnymi z sektora B2C - FMCG i Pharma, tworzyła projekty strategiczne marketingowe również dla klientów z branży B2B oraz publicznych. Wieloletnia praktyka poparta jest sukcesami rynkowymi. Tworzyła strategie marketingowe i kampanie dla marek takich, jak: Żywiec Zdrój, Gripex, L&M, Chesterfield, Żubrówka, Colgate czy Gucci. Świetnie porusza się we wszystkich obszarach zarządzania marką, łącząc doświadczenie z pracy po stronie klienta, jak i w agencji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się podczas szkoleń, warsztatów i wykładów akademickich.

Więcej
Katarzyna Żero

Katarzyna Żero

Senior Strategy Researcher

Posiada praktyczne doświadczenie w temacie badań marketingowych i badań rynku. Współpracowała z takim markami jak: OTCF, Multikino, Sizeer czy Grycan – Lody od pokoleń. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach badawczych. Wiedzę zdobytą w agencjach badawczych z powodzeniem wykorzystuje w obszarze strategii. Wyznaje zasadę, że dane są wszędzie - trzeba tylko umiejętnie z nich korzystać. Specjalizuje się w badaniu postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Więcej
Izabela Kędziorek

Izabela Kędziorek

Strategist

Z branżą marketingową związana od ponad 6 lat. Do tej pory prowadziła ponad 90 kompleksowych projektów z zakresu komunikacji 360, obejmujących działania lokalne oraz globalne, zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Odpowiedzialna za projekty strategiczne dla dużych, jak i małych klientów zarówno z sektora B2B, jak i B2C m.in. z branży zabawkarskiej, farmaceutycznej, weterynaryjnej, takich jak MGA Entertainment, Vet Expert, Exeltis. Specjalizuje się w badaniu postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Więcej
Agnieszka Kubicka-Piotrowska

Agnieszka Kubicka-Piotrowska

Senior Data Analysis & Knowledge Manager

W branży marketingowej od ponad 15 lat. Bogate doświadczenie zawodowe nabyła, pracując w agencjach sieciowych Initiative, Starcom prowadząc holistyczne projekty komunikacyjne. Odpowiadała za obsługę i realizacje projektów m.in.: dla Unilever (marka Knorr, Amino), Delecta, Bakalland, Bond, Dr Irena Eris, Tefal, Krups, Orange, Allegro, Nordkalk, Grupa Etex: Siniat, Promat. Specjalizuje się w tworzeniu eksperckich analiz z użyciem licznych narzędzi analitycznych dostępnych w ONE House.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj