MARCUS Digital Ad
Marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia
Nowy termin już wkrótce
Zapoznaj się z innymi naszymi szkoleniami Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
- Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego
- Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
- Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma
- Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej
Adresaci szkolenia

Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu

Specjaliści z obszaru marketingu internetowego

Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

Korzyści dla Firmy
- Wiedza na temat narzędzi marketingu internetowego oraz efektywnego ich wykorzystywania w praktyce
- Optymalizacja narzędzi marketingowych oraz ich kosztów w trakcie kampanii online
- Umiejętność analizy efektów kampanii marketingowej
- Wyróżnienie się wśród konkurencji

Korzyści dla
Uczestnika
- Poznanie narzędzi i technik marketingu internetowego wykorzystywanych przez specjalistów w ich codziennej pracy
- Możliwość przedyskutowania swoich pytań i pomysłów z Praktykami, którzy na co dzień zajmują się kampaniami marketingu online
Program szkolenia
Poziom: Średniozaawansowany
Moduł I
Prezentacja kanałów digital media
- Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
- Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i planowanie
- Ścieżka zakupowa użytkownika
- Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
- Reklama w wyszukiwarce Google
- Reklama video
- Reklama w Social Media
Moduł II
Planowanie kampanii online
- Sposoby planowania działań w kampanii online
- Przykłady kampanii marketingowych – case study
- Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
- Planowanie kampanii online - warsztaty
- Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A
Prowadzący
Po szkoleniu
otrzymasz
- certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
REGULAMIN
W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj
Miejsce prowadzenia szkoleń:
Centrala
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
+48 22 1 20 20 20
szkolenia@one-house.pl
Masz
pytania?
pytania?
Napisz do nas. Chętnie odpowiemy!