MARCUS Digital Content

Content marketing w strategii digital

28.10.2021
Kup Bilet
Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Dowiesz się, jak tworzyć content, który odpowiada na potrzeby potencjalnych klientów
  • Pozyskasz wiedzę na temat tworzenia treści dopasowanych do platform i ich algorytmów
  • Dowiesz się, w jaki sposób szukać pomysłów na nowy content
  • Poznasz narzędzia i techniki content marketingu, które pomogą spełnić określone cele biznesowe

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Ikona głośnika

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Ikona teczki

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki dobrej strategii content marketingu

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wzrost sprzedaży, dzięki umiejętnemu targetowaniu treści do grupy docelowej
  • Zdobycie wiedzy na temat wartości content marketingu i jego roli w strategii marketingowej
  • Budowanie autorytetu i zaufania wobec klientów, dzięki przekazywaniu wartościowych treści
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym zwiększenie swojej pozycji wśród konkurencji

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy na temat roli content marketingu i poznanie celów jakie może spełniać
  • Zdobycie wiedzy o tym jakie treści tworzyć, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie konkretnego odbiorcy
  • Poznanie narzędzi i sposobów mierzenia efektywności działań content marketingowych

Program szkolenia

Moduł I
Czym jest content marketing?
  • Content marketing w strategii digial
  • Jakie zadania realizuje content marketing?
  • Formy contentu i kanały dystrybucji.
  • Trendy w content marketingu

Moduł II

Strategia content marketingowa

  • Do kogo chcemy trafić? Odkrywamy potrzeby grupy docelowej.
  • Cele działań content marketingowych
  • Jak mierzyć efektywność content marketingu? - przydatne narzędzia
Moduł III
Treść jako element contentu
  • Jak tworzyć treści digitalowe?
  • Kanały dystrybucji treści - blogi, reklamy, newsletter, social media
  • Kluczowe elementy dobrego tekstu
  • Optymalizacja tekstu pod kątem algorytmów
  • Przydatne narzędzia

Moduł IV

Zdjęcia i video w strategii content marketingowej

  • Czy content to tylko słowo? Komunikacja wizualna jako element contentu
  • Treści wizualne i ich kanały dystrybucji - zdjęcia, gify, infografika, memy, live, youtube
  • User Generated Content i współpraca z influencerami – jak dbać o treści pozyskane?
  • Harmonogram publikacji a Real Time Marketing

Prowadzący

Karolina Olszewska

Karolina Olszewska

Senior Social Media Manager

Z wykształcenia magister polonistyki i psychologii, od ponad 10 lat związana zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planowała i prowadziła działania m.in. dla Diageo, Abbott, ZEISS, Hoya i Polbruk.

Więcej
Iga Królicka

Iga Królicka

UX & Content Designer

Z wykształcenia magister ekonomii menedżerskiej SGH i inżynier żywienia SGGW. Absolwentka studiów podyplomowych z marketingu internetowego Akademii L. Koźmińskiego. Od ponad siedmiu lat związana zawodowo z marketingiem i tworzeniem treści. Edukując innych, sama nieustannie wzbogaca swoją wiedzę i doskonali warsztat w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie. Od ponad 2 lat dba również o jego warstwę wizualną, projektując makiety funkcjonalne UX. Swoją marketingową przygodę zaczęła w 2014 r. w startupie Dietmap.pl, gdzie korzystając z wykształcenia żywieniowego, łączyła wiedzę z pasją do tworzenia treści. W jej portfolio znajdują się klienci z branży zabawkarskiej, farmaceutycznej, weterynaryjnej, technologicznej m.in. MGA Entertainment, Verco, Solinea, Vet Expert, Inpharm, IOZE.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj