MARCUS E-commerce

E-commerce – kanały, narzędzia, strategia

04.11.2021
Kup Bilet
Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Dowiesz się, co jest obecnie najistotniejsze na rynku e-commerce
  • Poznasz opcje rozwoju własnego sklepu i na co zwrócić szczególną uwagę
  • Zdobędziesz wiedzę na temat czynników, które wpływają na skuteczne prowadzenie e-commerce

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu

Ikona głośnika

Specjaliści z obszaru marketingu internetowego

Ikona teczki

Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie

Ikona człowieka

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wzrost rentowności, dzięki poznaniu możliwości optymalizacji bieżących działań i planowaniu nowych aktywności
  • Poprawa aktualnej kondycji sklepu dzięki wykorzystaniu dobrych praktyk
  • Wykorzystanie zdobytej wiedzy w codziennej pracy w celu osiągnięcia coraz lepszych wyników

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Utrwalisz swoją wiedzę i zdobędziesz nowe umiejętności z zakresu budowy e-commerce i jego skutecznej promocji
  • Dowiesz się, jak patrzeć na dane i wyciągać z nich poprawne wnioski
  • Poznasz możliwości związane z analizą konkurencji, aby zawsze być na bieżąco z prowadzonymi działaniami
  • Poznasz najnowsze technologie e-commerce oraz dowiesz się, jak weryfikować ich optymalizację

Program szkolenia

Moduł I
E-commerce – aktualna sytuacja, trendy i możliwości
  • Trendy na rynku e-commerce
  • Własny sklep czy marketplace
  • Obsługa klienta – o czym trzeba pamiętać

Moduł II

Własny sklep – na co zwrócić uwagę?

  • Jaką technologię wybrać?
  • Ważne kwestie techniczne – domena, ssl, serwer
  • UX – o czym pamiętać, by strona była przyjazna dla użytkownika
  • Ścieżka zakupowa – od pierwszych odwiedzin strony do zakupu
  • Zarządzanie asortymentem w sklepie
  • Optymalizacja sklepu? Jak optymalizować sklep i weryfikować optymalizację przez specjalistów?
  • Integracje z marketplace
Moduł III
Strategia e-commerce
  • Analiza konkurencji
  • Kto kupuje w Twoim sklepie – analiza person zakupowych
  • Planowanie działań mediowych pod kątem zwiększania sprzedaży
  • Dywersyfikacja źródeł ruchu – wybór odpowiednich kanałów
  • Testy A/B, badania conversion lift
  • Jak przywiązać klienta na dłużej?
  • Jak istotny jest CX w strategii e-commere

Moduł IV

Analiza danych

  • Najważniejsze KPI – krótko i długookresowe
  • Budowa lejka zakupowego
  • Analiza zachowań zakupowych na stronie

Prowadzący

Bartosz Pająk

Bartosz Pająk

Senior Digital Media Manager

Digital Media Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach strategii digitalowych, social media, content marketingu i influencer. Planował i prowadził po stronie domu mediowego kampanie mediowe dużych marek takich, jak: Play, Danone, Polpharma. Był odpowiedzialny za komunikację w Internecie wszystkich marek firmy Samsung i Grupy Pracuj.

Więcej
Grzegorz Turowski

Grzegorz Turowski

SEM & Paid Social Manager

Ekspert z obszaru digital marketingu z blisko 10-letnim doświadczeniem w tworzeniu strategii, zarządzaniu kampaniami i projektami oraz nadzorowaniem pracy zespołu. Na przestrzeni lat prowadził wiele projektów dla klientów z różnorodnych branż z sektora B2C i B2B. Wspierał wewnętrzne działy marketingowe firm nastawionych na performance – zarówno z obszaru e-commerce (m.in. sklepy internetowe), jak i lead generation. Ma wiedzę i umiejętności z zakresu różnorodnych mediów aukcyjnych z Google Ads i Facebook Ads. Prowadził również działania przy projektach SEO, e-mail marketingowych oraz content marketingowych.

Więcej
Mateusz Józefowicz

Mateusz Józefowicz

Head of Digital Production

Z branżą związany od ponad 12 lat. Ma doświadczenie w tworzeniu projektów dla klientów z sektora B2C i B2B. Na co dzień odpowiada za zespół oraz innowacyjne pomysły wpływające na zwiększenie efektywności kampanii, stron www oraz komunikacji w sieci. W jego portfolio znajdują się m.in. tacy klienci jak: Reckitt-Benckiser, Adidas, Microsoft, Ferrero, Lego, Mattel, Disney, Philips, Opel, VW Group, PayPal, Virgin Mobile, J&J, Wonga. Wraz ze swoim zespołem wielokrotnie zdobywał laury w konkursie Effie Awards Poland, otrzymał także nagrodę Effie Awards Europe.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj