MARCUS Media Planning
Kampania reklamowa w mediach
Nowy termin już wkrótce
Zapoznaj się z innymi naszymi szkoleniami Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
- Zdobędziesz solidną dawkę wiedzy na temat specyfiki poszczególnych typów mediów oraz aktualnych trendów
- Poznasz kluczowe elementy procesu planowania działań reklamowych w mediach
- Poznasz sposoby efektywnego docierania do grupy docelowej i dowiesz się, jakie zastosować rozwiązania, aby zrealizować zakładane cele
- Poznasz głębiej pracę domu mediowego jako części agencji ONE House
Adresaci szkolenia

Specjaliści i managerowie działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe

Właściciele firm budujący własne marki

Osoby współpracujące z domami mediowymi

Zainteresowani komunikacją marketingową i rynkiem mediów

Korzyści dla Firmy
- Poznanie możliwości, jakie dają media w zakresie wsparcia biznesu
- Zwiększenie efektywności w prowadzeniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi
- Otrzymanie pełnego, profesjonalnego wsparcia kadry managerskiej, która pomoże Twojej firmie zrealizować skuteczną strategię marketingową i zbudować przewagę na rynku

Korzyści dla
Uczestnika
- Umiejętność doboru narzędzi mediowych do realizowania kampanii reklamowych – na podstawie praktycznych ćwiczeń i przykładów
- Umiejętność wykorzystania wiedzy o aktywności konkurencji w strategii mediowej dla Twojej marki
- Analiza efektywności kampanii reklamowych w odniesieniu do założonych celów
- Interpretowanie wskaźników mediowych
Program szkolenia
Poziom: Podstawowy
Moduł I
Podstawy planowania kampanii mediowych
- Najważniejsze elementy briefu mediowego
- Sposoby definiowania grupy celowej
- Analiza otoczenia konkurencyjnego marki
- Definiowanie celów kampanii reklamowej
- Najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii reklamowych w mediach
Moduł II
Tworzenie strategii komunikacji w mediach
- Rynek poszczególnych mediów w Polsce
- Zalety i wady typów mediów w komunikacji marketingowej
- Najważniejsze trendy w procesie planowania kampanii reklamowych w mediach
- Rekomendowany media mix – skuteczna kampania w zależności od grupy celowej oraz oczekiwanych efektów
Moduł III
Planowanie taktyczne kampanii w mediach:
- Badania i analizy mediowe - najważniejsze narzędzia wspierające proces planowania kampanii
- Najważniejsze wskaźniki i parametry mediowe
- Modele zakupowe/rozliczeniowe w procesie planowania kampanii mediowych
- Dobór stacji/tytułów nośników do kampanii w każdym z mediów
- Najpopularniejsze formaty reklamowe
Moduł IV
Ewaluacja kampanii mediowych
- Wskaźniki mediowe w praktyce (zasięg, częstotliwość, wskaźnik intensywności GRP, dopasowanie AFF) – jak je interpretować w media planie
- Metody optymalizacji kampanii
- Sposoby i narzędzia ewaluacji wyników kampanii
Prowadzący
Po szkoleniu
otrzymasz
- certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
REGULAMIN
W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj
Miejsce prowadzenia szkoleń:
Centrala
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
+48 22 1 20 20 20
szkolenia@one-house.pl
Masz
pytania?
pytania?
Napisz do nas. Chętnie odpowiemy!