Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
- Pożegnasz się ze stereotypami na temat konsumentów 50+ i zobaczysz ich prawdziwe oblicze
- Skonfrontujesz swoje myślenie o konsumentach 50+ z rzeczywistością
- Dowiesz się jak zaplanować efektywną komunikację od etapu strategii po końcową egzekucję
- Zobaczysz jak duży potencjał tkwi w grupie konsumentów na co dzień pomijanej w briefach reklamowych
Adresaci szkolenia

Dyrektorzy Marketingu i Marketing Managerowie świadomi potencjału zakupowego osób 50+ w Polsce

Brand Managerowie i osoby zarządzające markami chcące efektywnie dotrzeć do 14 mln konsumentów 50+

Właściciele firm i osoby odpowiedzialne za komunikację marketingową potrzebujące rzetelnej wiedzy na temat konsumentów 50+ w zakresie cech demograficznych i behawioralnych

Specjaliści komunikacji marketingowej chcący pozyskiwać nowych konsumentów dla swoich produktów i usług

Korzyści dla Firmy
- Dzięki zdobytej wiedzy firma ma możliwość zajęcia pozycji lidera w swoich kategoriach
- Zwiększenie sprzedaży poprzez włączenie do grupy odbiorców konsumentów 50+
- Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji marketingowej w kontekście nadchodzących zmian demograficznych

Korzyści dla
Uczestnika
- Będziesz jedną z niewielu osób, które dysponują wiedzą na temat całego potencjału rynku w Polsce.
- Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z grupą docelową o ogromnym potencjale zakupowym
- Poznasz i lepiej zrozumiesz swoich potencjalnych konsumentów
- Spędzisz efektywnie czas
Program szkolenia
Poziom: Średniozaawansowany
Moduł I
Kim są i co robią dojrzali konsumenci?
- Fakty i mity na temat osób 50+, czyli jak postrzegani są w społeczeństwie i reklami
- Jaki jest naprawdę współczesny konsument 50+
- Konsument 50+ w liczbach, sprawdzamy potencjał biznesowy
- Segmentacja konsumentów 50/60/70/80
- Co motywuje i ogranicza dojrzałych konsumentów w dotarciu do Twojej oferty?
Moduł II
Nowoczesne media i mniej nowoczesny konsument, czyli jak to połączyć
- Gdzie znajdziemy dzisiejszego konsumenta 50+? Optymalne kanały dotarcia w mediach online i offline
- Telewizja i radio włączone „na okrągło” w domu konsumenta 50+
- Rola social media w komunikacji 50+
- Konsument 50+ na zakupach w internecie – czyli jak odpowiednio wykorzystać kanał e-commerce
- Outdoor, który zwraca uwagę konsumentów 50+
Moduł III
Komunikacja marketingowa w dojrzałej grupie konsumenckiej
- Trendy 50+, czyli na czym warto oprzeć komunikat do dojrzałego konsumenta, aby był czytelny i atrakcyjny
- Różnice w komunikacji marketingowej pomiędzy kobietami i mężczyznami z pokolenia 50+, czy możemy zrobić uniwersalny przekaz
- Jak przekonać konsumenta 50+ do naszej oferty usług lub produktów
- Case studies z rynku
Moduł IV
Wspólnie stwórzmy komunikację do konsumenta 50+
- Badania focusowe w grupie 50+, czyli dlaczego warto sprawdzić nasz pomysł u źródła
- Strategia komunikacji – jak podejść do tworzenia zrozumiałego komunikatu dla dojrzałego odbiorcy
- Projektowanie graficzne – na co zwrócić uwagę tworząc stronę internetową przyjazną osobom starszym
Prowadzący
REGULAMIN
W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj
Miejsce prowadzenia szkoleń:
Centrala
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
+48 22 1 20 20 20
szkolenia@one-house.pl
Masz
pytania?
pytania?
Napisz do nas. Chętnie odpowiemy!