MARCUS Silver Marketing

Jak dotrzeć do konsumenta 50 plus?

09.12.2021
Kup Bilet
Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Pożegnasz się ze stereotypami na temat konsumentów 50+ i zobaczysz ich prawdziwe oblicze
  • Skonfrontujesz swoje myślenie o konsumentach 50+ z rzeczywistością
  • Dowiesz się jak zaplanować efektywną komunikację od etapu strategii po końcową egzekucję
  • Zobaczysz jak duży potencjał tkwi w grupie konsumentów na co dzień pomijanej w briefach reklamowych

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Dyrektorzy Marketingu i Marketing Managerowie świadomi potencjału zakupowego osób 50+ w Polsce

Ikona głośnika

Brand Managerowie i osoby zarządzające markami chcące efektywnie dotrzeć do 14 mln konsumentów 50+

Ikona teczki

Właściciele firm i osoby odpowiedzialne za komunikację marketingową potrzebujące rzetelnej wiedzy na temat konsumentów 50+ w zakresie cech demograficznych i behawioralnych

Ikona człowieka

Specjaliści komunikacji marketingowej chcący pozyskiwać nowych konsumentów dla swoich produktów i usług

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Dzięki zdobytej wiedzy firma ma możliwość zajęcia pozycji lidera w swoich kategoriach
  • Zwiększenie sprzedaży poprzez włączenie do grupy odbiorców konsumentów 50+
  • Zwiększenie efektywności prowadzenia komunikacji marketingowej w kontekście nadchodzących zmian demograficznych

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Będziesz jedną z niewielu osób, które dysponują wiedzą na temat całego potencjału rynku w Polsce.
  • Dowiesz się jak skutecznie komunikować się z grupą docelową o ogromnym potencjale zakupowym
  • Poznasz i lepiej zrozumiesz swoich potencjalnych konsumentów
  • Spędzisz efektywnie czas

Program szkolenia

Moduł I
Kim są i co robią dojrzali konsumenci?
  • Fakty i mity na temat osób 50+, czyli jak postrzegani są w społeczeństwie i reklami
  • Jaki jest naprawdę współczesny konsument 50+
  • Konsument 50+ w liczbach, sprawdzamy potencjał biznesowy
  • Segmentacja konsumentów 50/60/70/80
  • Co motywuje i ogranicza dojrzałych konsumentów w dotarciu do Twojej oferty?

Moduł II

Nowoczesne media i mniej nowoczesny konsument, czyli jak to połączyć

  • Gdzie znajdziemy dzisiejszego konsumenta 50+? Optymalne kanały dotarcia w mediach online i offline
  • Telewizja i radio włączone „na okrągło” w domu konsumenta 50+
  • Rola social media w komunikacji 50+
  • Konsument 50+ na zakupach w internecie – czyli jak odpowiednio wykorzystać kanał e-commerce
  • Outdoor, który zwraca uwagę konsumentów 50+
Moduł III
Komunikacja marketingowa w dojrzałej grupie konsumenckiej
  • Trendy 50+, czyli na czym warto oprzeć komunikat do dojrzałego konsumenta, aby był czytelny i atrakcyjny
  • Różnice w komunikacji marketingowej pomiędzy kobietami i mężczyznami z pokolenia 50+, czy możemy zrobić uniwersalny przekaz
  • Jak przekonać konsumenta 50+ do naszej oferty usług lub produktów
  • Case studies z rynku

Moduł IV

Wspólnie stwórzmy komunikację do konsumenta 50+

  • Badania focusowe w grupie 50+, czyli dlaczego warto sprawdzić nasz pomysł u źródła
  • Strategia komunikacji – jak podejść do tworzenia zrozumiałego komunikatu dla dojrzałego odbiorcy
  • Projektowanie graficzne – na co zwrócić uwagę tworząc stronę internetową przyjazną osobom starszym

Prowadzący

Sebastian Kalmus

Sebastian Kalmus

Dyrektor Zarządzający

Posiada 10-letnie doświadczenie w obszarze strategii komunikacji i egzekucji w kanałach online i offline. Dotychczas współpracował z czołowymi firmami z branży bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej i technologicznej. Biznesowe spojrzenie na problemy klientów określa jako szansę do poprawy efektywności usług lub produktów – wychodząc z założenia, że zawsze można coś zrobić lepiej. Producent wydarzeń kulturalnych i biznesowych. Lider działań na rzecz wyrównywania szans w międzypokoleniowych zespołach projektowych oraz propagator założeń silver marketingu w Polsce (współzałożyciel Silver Agency i Silver Models).

Więcej
Alicja Sielawa

Alicja Sielawa

Senior Account Manager

Jest odpowiedzialna za współtworzenie unikalnych narzędzi komunikacji marketingowej skierowanych do grupy 50+. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak: IQ Marketing, Red8 Events, Streetcom. Kompleksowo zajmowała się realizacją projektów i strategią marketingową, w obszarze online i BTL. Zrealizowała kampanie dla takich marek, jak Żywiec Zdrój, Łowicz, Nikon, Vichy, Smakowita, Guinness, Somersby. Ma również doświadczenie poza agencyjne, m.in. współtworzyła portal dedykowany rekrutacji w branży IT, opracowała strategie komunikacyjne dla klientów indywidualnych i instytucji kultury.

Więcej
Katarzyna Żero

Katarzyna Żero

Senior Strategy Researcher

Posiada praktyczne doświadczenie w temacie badań marketingowych i badań rynku. Współpracowała z takim markami jak: OTCF, Multikino, Sizeer czy Grycan – Lody od pokoleń. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach badawczych. Wiedzę zdobytą w agencjach badawczych z powodzeniem wykorzystuje w obszarze strategii. Wyznaje zasadę, że dane są wszędzie - trzeba tylko umiejętnie z nich korzystać. Specjalizuje się w badaniu postaw, zachowań i potrzeb konsumentów. Należy do Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj