MARCUS Social Media
Trendy, techniki i narzędzia w praktyce
Nowy termin już wkrótce
Zapoznaj się z innymi naszymi szkoleniami Przewiń w dół
Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu
- Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
- Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
- W praktyce poznasz, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
- Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu
Adresaci szkolenia

Pracownicy działu marketingu i komunikacji, zajmujący się wizerunkiem marki w Internecie

Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki w social media

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Korzyści dla Firmy
- Wyróżnienie się wśród konkurencji, dzięki poznaniu aktualnych trendów social media
- Zdobycie wiedzy na temat technik i narzędzi, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży
- Zwiększenie efektywności działań wizerunkowych przez aktywne działania social mediowe
- Zdobycie wiedzy na temat roli w social media i jego roli w strategii marketingowej

Korzyści dla
Uczestnika
- Poznanie aktualnych trendów social media oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce.
- Poznanie technik, narzędzi i sposób na skuteczne działania w social media.
- Zdobycie wiedzy w sposób praktyczny (warsztat) związanej z tworzeniem treści w social media.
- Pozyskanie inspiracji do dalszych działań komunikacyjnych w postaci case studies marek wraz z ich omówieniem.
Program szkolenia
Poziom: Podstawowy
Moduł I
Content w social media
- Idea i rozwój social media - era forever online
- Trendy w social media, czyli stay tuned 2021
- Warsztat samodzielny
Moduł II
Mapa social media - formaty i formy contentu
- Przejście przez portale – otwarcie świata społeczności
- Social media jako kanał dystrybucji contentu
- Warsztat w grupach
Moduł III
Jak pisać w social media, aby nas czytali?
- Czy copy zawsze musi być krótkie? Cechy dobrego tekstu
- Klątwa wiedzy - jak pokonać wroga komunikacji i mówić językiem korzyści?
- Narzędzia przydatne przy tworzeniu treści
- Warsztat w grupach
Moduł IV
Influencerzy, RTM'y i inne bajery w social media
- Influencer marketing - jak robić to dobrze?
- Oddaj głos swoim fanom - User Genereted Content
- Złoty strzał komunikacji, czyli Real Time Marketing
- Warsztat samodzielny
Prowadzący
Po szkoleniu
otrzymasz
- certyfikat ukończenia szkolenia
- materiały szkoleniowe
REGULAMIN
W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj
Miejsce prowadzenia szkoleń:
Centrala
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
ONE House Sp. z o.o.
ul. Bobrowiecka 8
00-728 Warszawa
NIP: 5272691848
+48 22 1 20 20 20
szkolenia@one-house.pl
Masz
pytania?
pytania?
Napisz do nas. Chętnie odpowiemy!