MARCUS Social Media

Trendy, techniki i narzędzia w praktyce

07.10.2021
Kup Bilet
Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka
  • Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji
  • W praktyce poznasz, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców
  • Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Pracownicy działu marketingu i komunikacji, zajmujący się wizerunkiem marki w Internecie

Ikona głośnika

Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki w social media

Ikona teczki

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym

Ikona człowieka

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się wśród konkurencji, dzięki poznaniu aktualnych trendów social media
  • Zdobycie wiedzy na temat technik i narzędzi, które przyczynią się do zwiększenia sprzedaży
  • Zwiększenie efektywności działań wizerunkowych przez aktywne działania social mediowe
  • Zdobycie wiedzy na temat roli w social media i jego roli w strategii marketingowej

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznanie aktualnych trendów social media oraz umiejętność zastosowania ich w praktyce.
  • Poznanie technik, narzędzi i sposób na skuteczne działania w social media.
  • Zdobycie wiedzy w sposób praktyczny (warsztat) związanej z tworzeniem treści w social media.
  • Pozyskanie inspiracji do dalszych działań komunikacyjnych w postaci case studies marek wraz z ich omówieniem.

Program szkolenia

Moduł I
Content w social media
  • Idea i rozwój social media - era forever online
  • Trendy w social media, czyli stay tuned 2021
  • Warsztat samodzielny

Moduł II

Mapa social media - formaty i formy contentu

  • Przejście przez portale – otwarcie świata społeczności
  • Social media jako kanał dystrybucji contentu
  • Warsztat w grupach
Moduł III
Jak pisać w social media, aby nas czytali?
  • Czy copy zawsze musi być krótkie? Cechy dobrego tekstu
  • Klątwa wiedzy - jak pokonać wroga komunikacji i mówić językiem korzyści?
  • Narzędzia przydatne przy tworzeniu treści
  • Warsztat w grupach

Moduł IV

Influencerzy, RTM'y i inne bajery w social media

  • Influencer marketing - jak robić to dobrze?
  • Oddaj głos swoim fanom - User Genereted Content
  • Złoty strzał komunikacji, czyli Real Time Marketing
  • Warsztat samodzielny
*W celu sprawniejszego uczestnictwa w zadaniach praktycznych, prosimy o zabranie własnych laptopów.

Prowadzący

Emilia Cheba

Emilia Cheba

Social Media Manager

Od 6 lat w social media. Ma praktyczną wiedzę w obszarze contentu, communication tworzenia strategii oraz influencer marketingu. Pracowała z takimi klientami jak Oriflame, Kupiec, MGA, Weneda, Balcerzak. Członek Grupy Roboczej IAB Polska. Prywatnie miłośniczka siatkówki, literatury i kina noir.

Więcej
Iga Królicka

Iga Królicka

UX & Content Designer

Z wykształcenia magister ekonomii menedżerskiej SGH i inżynier żywienia SGGW. Absolwentka studiów podyplomowych z marketingu internetowego Akademii L. Koźmińskiego. Od ponad siedmiu lat związana zawodowo z marketingiem i tworzeniem treści. Edukując innych, sama nieustannie wzbogaca swoją wiedzę i doskonali warsztat w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie. Od ponad 2 lat dba również o jego warstwę wizualną, projektując makiety funkcjonalne UX. Swoją marketingową przygodę zaczęła w 2014 r. w startupie Dietmap.pl, gdzie korzystając z wykształcenia żywieniowego, łączyła wiedzę z pasją do tworzenia treści. W jej portfolio znajdują się klienci z branży zabawkarskiej, farmaceutycznej, weterynaryjnej, technologicznej m.in. MGA Entertainment, Verco, Solinea, Vet Expert, Inpharm, IOZE.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj