23.04.2020

Nie tylko tekst!

Content marketing w kontekście strategii digital

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Dowiesz się, jak dobierać treści, aby odpowiadały na potrzeby potencjalnych klientów
  • Dowiesz się, jakich narzędzi i technik content marketingu używać, aby spełnić określone cele biznesowe
  • Poznasz sposoby na tworzenie wartościowych treści, które będą Twoją przewagą na tle konkurencji

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Ikona głośnika

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Ikona teczki

Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki dobrej strategii content marketingu

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wzrost sprzedaży, dzięki umiejętnemu targetowaniu treści do grupy docelowej
  • Zdobycie wiedzy na temat wartości content marketingu i jego roli w strategii marketingowej
  • Budowanie autorytetu i zaufania wobec klientów, dzięki przekazywaniu wartościowych treści
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych, a tym samym zwiększenie swojej pozycji wśród konkurencji

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Zdobycie wiedzy na temat roli content marketingu i poznanie celów jakie może spełniać
  • Zdobycie wiedzy o tym jakie treści tworzyć, aby zdobyć uwagę i zainteresowanie konkretnego odbiorcy
  • Poznanie narzędzi i sposobów mierzenia efektywności działań content marketingowych
  • Do 2h konsultacji z prowadzącymi szkolenie gratis (do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia)

Program szkolenia

Moduł I
Czym jest content marketing?
  • Content marketing w strategii digial
  • Jakie zadania realizuje content marketing?
  • Formy contentu i kanały dystrybucji.
  • Trendy w content marketingu

Moduł II

Strategia content marketingowa

  • Do kogo chcemy trafić? Odkrywamy potrzeby grupy docelowej.
  • Cele działań content marketingowych
  • Jak mierzyć efektywność content marketingu? - Przydatne narzędzia
Moduł III
Treść jako element contentu
  • Jak tworzyć treść do Internetu?
  • Kanały dystrybucji treści - blogi, reklamy, newsletter, social media
  • Kluczowe elementy dobrego tekstu
  • Optymalizacja tekstu pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  • Narzędzia przydatne przy tworzeniu treści

Moduł IV

Zdjęcia i video w strategii content marketingowej

  • Komunikacja wizualna jako element contentu
  • Typy treści i kanały dystrybucji - zdjęcia, gify, infografika, memy, live, youtube
  • User Generated Content i współpraca z influencerami
  • Harmonogram publikacji a Real Time Marketing

Prowadzący

Paweł Lewandowski

Paweł Lewandowski

Head of Digital

Ma ponad 14-letnie doświadczenie w obszarze marketingu, e-commerce, sprzedaży oraz product i project management, w tym ponad 10-letnie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich. Pracował na projektach z wielu dziedzin, od mediów po branżę medyczną. Jest osobą interdyscyplinarną, ceniącą nowoczesne i innowacyjne rozwiązania.

Więcej
Iga Królicka

Iga Królicka

Content Designer

Z wykształcenia inżynier żywienia, z zamiłowania Content Designer. Swoją marketingową przygodę zaczęła w dietetycznym startupie Dietmap.pl, łącząc wiedzę żywieniową z pasją do tworzenia treści. Od 2014r. rozwija swój warsztat pisząc artykuły, współdziałając przy SEO, tworząc na Wordpress i prowadząc Social Media – na freelance i na etacie. Ważna jest dla niej swoboda działania i skuteczna komunikacja. Chętnie rozwija swoją wiedzę i nie boi się nowych wyzwań. Po godzinach, właścicielka Poradni Dietetycznej „Zdrowy Rozsądek” i studentka na Akademii Leona Koźmińskiego.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj