14.05.2020

Pokaż swoją moc!

Silna marka jako lokomotywa biznesu

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Poznasz, jak w efektywny sposób zbudować silną markę
  • Dowiesz się, co powoduje, że konsumenci wybierają te, a nie inne marki
  • Poznasz, w jaki sposób i dlaczego marka powinna być wyróżnialna oraz jak wpłynąć na rozpoznawalność marki
  • Dowiesz się, dlaczego w każdym biznesie potrzebna jest strategia marki

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Specjaliści z obszaru budowania i zarządzania marką

Ikona głośnika

Pracownicy działu marketingu, promocji, komunikacji

Ikona teczki

Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu

Ikona człowieka

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru budowania i zarządzania marką

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wyróżnienie się na tle konkurencji
  • Zaoferowanie swoim odbiorcom wartości dodanych i zwiększenie wartości postrzeganych
  • Zwiększenie efektywności prowadzonych działań marketingowych pod kątem kosztów, czasu i zasobów
  • Prowadzenie profitowego biznesu w sposób długofalowy, z jasną wizją i misją swoich marek

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznasz, jakie są składowe marki i jakie elementy wpływają na wyróżnienie i wizerunek marki
  • Dowiesz się jak budować pozycjonowanie i tożsamość marki
  • Nauczysz się jak przygotowywać strategię marki i strategię komunikacyjną marki
  • Do 2h konsultacji z prowadzącymi szkolenie gratis (do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia)

Program szkolenia

Moduł I
Marka – co to jest?
  • Jakie są różnice pomiędzy produktem a marką oraz jakie są składowe marki
  • Wizja i misja marki – różnice i części wspólne
  • Kluczowe etapy budowania marki – elementy sprzyjające i hamujące

Moduł II

Pozycjonowanie i wizerunek marki

  • Czym jest pozycjonowanie marki i dlaczego jest ono potrzebne
  • Co wpływa na pozycjonowanie marki i jakie są jego kluczowe elementy
  • Co to jest wizerunek marki i jak powstaje
Moduł III
Strategia marki
  • Co charakteryzuje dobrą strategię marki
  • Do czego potrzebna jest strategia marki – jak definiować jej cele, jakie są jej składowe elementy
  • Czym strategia marki różni się od strategii komunikacji marki

Moduł IV

Budowanie silnych marek

  • Case studies, praca w grupach, rozbudowana część praktyczna

Prowadzący

Katarzyna Figurska

Katarzyna Figurska

Head of Strategy

Z branżą związana od 15 lat. Ma doświadczenie w budowie strategii i zarządzaniu markami lokalnym i globalnymi z sektora FMCG i Pharma, a wieloletnia praktyka poparta jest sukcesami rynkowymi. Tworzyła kampanie dla marek takich, jak: Żywiec Zdrój, Gripex, L&M, Chesterfield, Żubrówka, Colgate czy Gucci. Świetnie porusza się we wszystkich obszarach zarządzania marką, łącząc doświadczenie z pracy po stronie klienta, jak i w agencji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się podczas szkoleń, warsztatów i wykładów akademickich.

Więcej
Katarzyna Żero

Katarzyna Żero

Senior Strategy Researcher

Posiada praktyczne doświadczenie w temacie badań marketingowych i badań rynku. Współpracowała z takim markami jak: OTCF, Multikino, Sizeer czy Grycan – Lody od pokoleń. Uczestniczyła w międzynarodowych projektach badawczych. Wiedzę zdobytą w agencjach badawczych z powodzeniem wykorzystuje w obszarze strategii. Wyznaje zasadę, że dane są wszędzie - trzeba tylko umiejętnie z nich korzystać.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj