Efektywność w reklamie

Warsztat inspiracyjny oparty o najciekawsze case studies. Obejmuje praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania zgłoszenia Twojej kampanii do konkursów efektywności marketingowej.


Warsztat inspiracyjny oparty o najciekawsze case studies. Obejmuje praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania zgłoszenia Twojej kampanii do konkursów efektywności marketingowej.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu MARCUS Digital Production?
Praktyczna wiedza na temat rynku Video (TV & Digital)
Certyfikat ukończenia szkolenia
Dostęp do materiałów szkoleniowych
1200 PLN bruttoPLN/netto
lokalizacja:
Warszawa, Bobrowiecka 8
cena: 1200 PLN brutto
termin: Termin już wkrótce
Poziom: MARCUS Academy Advanced (średniozaawansowany)

Cel i adresaci szkolenia

Opis szkolenia

W czasie szkolenia dowiesz się:

  • Jak optymalnie zaplanowana strategia kampanii pozwala uzyskać satysfakcjonujące efekty, nawet w trudnym otoczeniu biznesowym.
  • W jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki – ze szczególnym naciskiem na najmłodszego odbiorcę (pokolenie Zet i Alfa) i niestandardowe kanały dotarcia.
  • Jak wyróżnić się na tle konkurentów niestandardowymi pomysłami kreatywnymi.
  • Jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych na podstawie światowych case studies.
  • W jaki sposób przygotować się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej – na przykładzie najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie// IAB //Golden Arrow.

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

Szkolenie skierowane jest do:

  • Specjalistów i managerów działających w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki
  • Właścicieli marek i firm zainteresowanych zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych
  • Osób zainteresowanych rozszerzeniem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

Program szkolenia

• Strategia marketingowa
• Dotarcie do grupy docelowej
• Strategia mediowa – przykłady efektywnych / zwycięskich strategii mediowych / wykorzystania technologii / niestandardowego dotarcia do odbiorcy
• Rozwiązania kreatywne / technologiczne
• Zmiana postrzegania / zachowania odbiorcy kampanii

• BADANIA: Jak sprawdzić kondycję naszej marki? Jakie badania wykonać przed kampanią?
• BRIEF: Jakie informacje w briefie są niezbędne dla agencji kreatywnej, by przygotować kreacje „szyte na miarę” i realizujące KPI?
• PROCES stworzenia zgłoszenia

Podstawowe informacje

Liczebność: do 14 osób

Czas trwania: 9:00 – 17:00

Lokalizacja: Warszawa, stacjonarnie

Dostępny język: PL

Dostępny język materiałów: PL

Forma szkolenia

Szkolenie organizowane w formie otwartej (dla osób indywidualnych).

Prezentacja, warsztaty, ćwiczenia realizowane samodzielnie i w grupach, dyskusja, case studies.

Program szkolenia

• Strategia marketingowa
• Dotarcie do grupy docelowej
• Strategia mediowa – przykłady efektywnych / zwycięskich strategii mediowych / wykorzystania technologii / niestandardowego dotarcia do odbiorcy
• Rozwiązania kreatywne / technologiczne
• Zmiana postrzegania / zachowania odbiorcy kampanii

• BADANIA: Jak sprawdzić kondycję naszej marki? Jakie badania wykonać przed kampanią?
• BRIEF: Jakie informacje w briefie są niezbędne dla agencji kreatywnej, by przygotować kreacje „szyte na miarę” i realizujące KPI?
• PROCES stworzenia zgłoszenia

Efekty szkolenia

Efektem szkolenia będzie pozyskanie wiedzy na temat tego, jak we właściwy sposób zaplanować strategię kampanii, tak aby wypracować satysfakcjonujące efekty.

Dowiesz się również, w jaki sposób zyskać lojalność obecnych i pozyskać nowych odbiorców dla swojej marki, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak wykorzystać najnowsze zdobycze technologii w kampaniach reklamowych.

Dzięki naszym wskazówkom lepiej przygotujesz się do zgłoszenia kampanii do konkursów efektywności marketingowej – przykłady oprzemy na wymaganiach najważniejszych dla branży marketingowej konkursów: Effie, IAB i Golden Arrow.

Prowadzący

Juliusz Korwin
Social Media Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Z wykształcenia doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk politologicznych, od ponad 10 lat związany zawodowo z marketingiem. Posiada doświadczenie zdobyte po stronie klienta, a także bogate portfolio agencyjne. Łączy specjalistyczne kompetencje z obszarów komunikacji Social Media i szeroko rozumianej strategii Digital. Planował i prowadził działania m.in. dla Nationale Nederlanden, Kiwi, FujiFilm, Instax i Silesia. 

Marta Hermanowicz
Creative Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Od 17 lat związana z reklamą. Tworzyła międzynarodowe i lokalne kampanie, pracując zarówno dla międzynarodowych, jak i polskich klientów: Frito-Lay, Procter&Gamble, Visa, MTV, Deichmann, CEDC, Takeda, Decathlon, Kompania Piwowarska, Alior Bank, Mead Johnson, Unilever, Ochnik, Orange, Netia. Jej prace zdobyły uznanie na konkursach i festiwalach reklamy: Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Prywatnie miłośniczka literatury i kina. Laureatka nagrody głównej Międzynarodowego Festiwalu Opowiadań, publikowała m.in. w Twórczości, Polityce i Fabulariach.

Anna Roman
Strategic Director
Mniej informacji
Więcej informacji

Z branżą marketingową związana od 2006 roku. Posiada 17 lat doświadczenia w międzynarodowych agencjach reklamowych takich jak Saatchi, Havas, Change Serviceplan i Publicis Group. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu komunikacji dla branży retail, telco, finansów, ale także farmaceutyków i FMCG. Pracowała m.in. dla Orange, Carrefour, GSK, Unilever, PG, Blik, Bank Pekao i Millennium, dla których przygotowywała zarówno strategie lokalne, launch/relaunch i kampanie 360, a także działania promocyjne i lojalnościowe. Wykładowczyni UW, moderatorka, juror Effie, miłośniczka netnografii konsumenckiej oraz ekonomii behawioralnej i jej wpływu na zachowania zakupowe konsumentów. Z wykształcenia seksuolog kliniczny, w trakcie certyfikacji z terapii poznawczo- behawioralnej.

Katarzyna Baczyńska
Head of Media
Mniej informacji
Więcej informacji

W branży mediowej od 19 lat. Odpowiadała za obsługę m.in. BRE Bank (marka mBank), Wawel S.A., Reckitt Benckiser, Indykpol S.A, Novascon Pharmaceuticals, Lewiatan Holding, Sklepów Komfort SA. Swoją karierę rozpoczęła w Havas Media, specjalizując się w obszarze TV. Od 2009 r. związana z Mediasense (Codemedia S.A.). Od 2012 r. jako TV Director, zarządzała obszarem Multiscreen na poziomie Agencji, koordynując współpracę z Dostawcami, a później w randze Członka Zarządu odpowiadała za nadzór nad Zespołami Klienckimi. Od 2019r. zarządza Działem Mediów w ONE House.

Dlaczego my?

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Uczysz się od najlepszych

trenerzy to eksperci - praktycy z wieloletnim stażem

Teoria w praktyce

wiedzę przekazujemy w formie warsztatowej, więc szybko przyswoisz nowe pojęcia i techniki

Indywidualne podejście

zapewniamy małe grupy, zawsze możesz liczyć na indywidualne konsultacje z prowadzącym

Wartościowa wiedza

prezentujemy tylko istotne i aktualne informacje

Analiza dla efektów

omawiamy ciekawe case studies i wspólnie wyciągamy wnioski

Rozwój kompetencji

wiedza i umiejętności, które zapewnią Ci sukces

Poziomy zaawansowania

oferujemy szkolenia na trzech poziomach zaawansowania

Certyfikacja

po ukończeniu szkolenia otrzymasz dyplom potwierdzający pozyskaną wiedzę

Szkolenia zamknięte

organizujemy również szkolenia zamknięte dla pracowników firm

Zobacz także:

-50%

MARCUS
Brief kreatywny
Data: 22.02.2024

-50%

MARCUS
Efektywność w reklamie
Data: 07.03.2024
Masz pytania
odnośnie szkolenia? Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte?