19.03.2020

Uwaga! Marka mówi

Jak tworzyć komunikację marketingową, aby osiągać założone cele?

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Zdobędziesz wiedzę na temat tego, co jest potrzebne, aby stworzyć komunikację marketingową, która sprzedaje
  • Poznasz zasady briefingu agencji, który stanowi kluczowy element na drodze skutecznej komunikacji marketingowej Twojej marki
  • Sprawdzisz swoją wiedzę w praktyce podczas rynkowych case studies, ćwiczeń, dyskusji, pracy indywidualnej i w grupach

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Specjaliści i managerowie działający w obszarze szeroko pojętego marketingu, trade marketingu, aktywacji marki

Ikona głośnika

Właściciele marek i firm zainteresowani zwiększeniem skuteczności swoich działań komunikacyjnych

Ikona teczki

Osoby zainteresowane rozwinięciem wiedzy na temat komunikacji marketingowej

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Umiejętność klarownego i skutecznego komunikowania się z rynkiem, ze swoimi odbiorcami
  • Umiejętność przeprowadzenia analizy dotychczasowej i planowanej komunikacji pod kątem jej skuteczności i realizacji celów
  • Optymalizacja nakładów na komunikację reklamową – efektywność kosztowa/ czasowa/zasobów

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznanie zasad i czynników niezbędnych do przygotowania strategii komunikacji
  • Rozwinięcie kompetencji z zakresu tworzenia skutecznej komunikacji marki
  • Poznanie praktycznych narzędzi do ewaluacji efektywności proponowanych rozwiązań kreatywnych kontra postawione cele, feedbackowanie pomysłów agencji
  • Do 2h konsultacji z prowadzącymi szkolenie gratis (do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia)

Program szkolenia

Moduł I
Jak, do kogo i o czym marka się komunikuje?
  • Zjawisko komunikacji, czyli od czego wszystko się zaczyna
  • Pozycjonowanie rynkowe marki – co to jest, jakie zawiera elementy i jak są one wykorzystywane w procesie tworzenia komunikacji marki
  • Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak je wyznaczyć, co je różni
  • Część praktyczna, case studies

Moduł II

Brief komunikacyjny – dlaczego bez niego wszystko się sypie?

  • Co to jest brief i o co tyle hałasu
  • Elementy briefu komunikacyjnego
  • Dobrze wypełniony brief i co dalej
  • Część praktyczna, case studies
Moduł III
Od briefu do komunikacji marketingowej 360o
  • Ogólne zasady skutecznej komunikacji
  • Retoryka i perswazja w reklamie – jak jej używać
  • Insight kreatywny – co to jest i dlaczego jest taki ważny
  • Archetypy i storytelling
  • Część praktyczna, case studies

Moduł IV

Proces kreatywny – jak powstają skuteczne kampanie?

  • Etapy procesu kreatywnego
  • Skąd wziąć pomysł
  • Koncept kreatywny – jakie elementy powinien zawierać
  • Część praktyczna, case studies
  • Prowadzący

    Sylwia Komorowska

    Sylwia Komorowska

    Creative Director

    Ukończyła Filologię Polską i Psychologię dla Mediów na Uniwersytecie Warszawskim. Ma szerokie doświadczenie w tworzeniu kampanii ATL, BTL, Digital i 360o, a także w budowaniu kompleksowej strategii komunikacji marketingowej. Tworzyła kampanie dla takich marek jak: Coty, Nestle, Takeda, PKP Intercity, Agata Meble, Toyota Bank i wielu innych. Przechodziła również krajowe i międzynarodowe szkolenia związane z tworzeniem komunikacji marek. Teraz nic co marketingowe nie jest jej obce.

    Więcej
    Katarzyna Figurska

    Katarzyna Figurska

    Head of Strategy

    Z branżą związana od ponad 13 lat. Ma doświadczenie w budowie strategii i zarządzaniu markami lokalnym i globalnymi z sektora FMCG i Pharma, a wieloletnia praktyka poparta jest sukcesami rynkowymi. Tworzyła kampanie dla marek takich, jak: Żywiec Zdrój, Gripex, L&M, Chesterfield, Żubrówka, Colgate czy Gucci. Świetnie porusza się we wszystkich obszarach zarządzania marką, łącząc doświadczenie z pracy po stronie klienta, jak i w agencji. Swoją wiedzą chętnie dzieli się podczas szkoleń, warsztatów i wykładów akademickich.

    Więcej

    Po szkoleniu
    otrzymasz

    • certyfikat ukończenia szkolenia
    • materiały szkoleniowe

    REGULAMIN

    W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj