28.05.2020

Zrozum i wykorzystaj pełną moc Programmatic Buying!

Poznaj i zrozum możliwości Programmatic Buying oraz weryfikacji kampanii wielokanałowych Online przy pomocy Google Marketing Platform

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat Programmatic buying
  • Poznasz narzędzie wykorzystywane przez największe marki na świecie
  • Poznasz różnicę pomiędzy możliwościami w zakupie bezpośrednim, a w zakupie w modelu Programmatic
  • Dowiesz się, dlaczego nie należy polegać wyłącznie na danych z Google Analytics w ocenie efektywności kampanii

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Pracownicy działów marketingu i osoby zajmujące się wizerunkiem marki w internecie

Ikona głośnika

Specjaliści i managerowie w firmach prowadzących wielokanałowe kampanie Online

Ikona teczki

Osób, które zastanawiają się nad wykorzystaniem nowych narzędzi w swoich działaniach Online

Ikona człowieka

Specjalistów, którzy chcą wzbogacić lub usystematyzować swoją wiedzę z zakresu Programmatic oraz Ad Servingu

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wiedza, jak oceniać efektywność kampanii wykorzystując holistyczne podejście w przypadku kampanii efektywnościowych
  • Wiedza, jak wejść na wyższy poziom zaawansowania
  • Dowiesz się, w jaki sposób korzystać z narzędzi, za które Twoja firma płaci, a agencja nie

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Przegląd możliwości najbardziej zaawansowanych narzędzi Google dla marketingowców
  • Dowiesz się, dlaczego Google Analytics to nie wszystko i w jaki sposób brać pod uwagę szersze spojrzenie

Program szkolenia

Moduł I
Wprowadzenie do programmatic buying
  • Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
  • Jak działa ekosystem programmatic buing

Moduł II

Poznanie szerszych możliwości programmatic buying

  • Przewagi zakupu w programmatic
  • Możliwości targetowania
  • Rodzaje kampanii w programmatic
  • Warsztat z targetowania
Moduł III
Praktyczne aspekty zakupu powierzchni programmatic buying
  • Przygotowanie do uruchomienia kampanii, na co zwrócić uwagę:
    • Cel kampanii
    • Rodzaje kreacji
    • Budżet
    • Przygotowanie techniczne kampanii

Moduł IV

Warsztat

  • Ćwiczenie z przygotowaniem odpowiedzi na zadany brief na przykładzie Google Marketing Platform

Prowadzący

Bartosz Pająk

Bartosz Pająk

Senior Digital Media Manager

Digital Media Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach strategii digitalowych, social media, content marketingu i influencer. Planował i prowadził po stronie domu mediowego kampanie mediowe dużych marek takich, jak: Play, Danone, Polpharma. Był odpowiedzialny za komunikację w Internecie wszystkich marek firmy Samsung i Grupy Pracuj.

Więcej
Maciej Gołębiewski

Maciej Gołębiewski

Biddable Media Manager

Z branżą związany od 2015 roku. Jego dotychczasowe działania obejmowały prowadzenie kampanii SEM, Social i Programmatic, oraz ustalanie strategii oraz kompleksową koordynację projektów w obrębie zakupu mediów online. Szerokie doświadczenie zbierał podczas pracy w branżach: Retail (wliczając e-commerce), Motoryzacja, Farmacja, Telekomunikacja i FMCG. Ma w portfolio realizację projektów dla marek takich jak Coca-Cola, Opel, Peugeot, Tesco. Jako jeden z niewielu w Polsce posiada certyfikat trenera Google Marketing Platform.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj