Grupa ONE House dołącza do globalnej inicjatywy Różowego Października, organizując wewnętrzną kampanię edukacyjną „Pink October – All for Health”, której celem jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki zdrowotnej wśród swoich pracowników i współpracowników. Kampania trwająca przez cały październik zachęca do regularnych badań profilaktycznych, które mogą pomóc w wykryciu wczesnych objawów nowotworów, takich jak rak piersi, prostaty, jelita grubego czy szyjki macicy.
Kampania edukacyjna dotyczy wszystkich pracowników i współpracowników Grupy ONE House, w tym agencje ONE House, oS3, Media SWOT oraz Silver Agency.
Różowy Październik, obchodzony na całym świecie jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi, w Grupie ONE House został rozszerzony o szeroko pojętą profilaktykę zdrowotną, skierowaną zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Kluczowym elementem kampanii jest edukowanie pracowników i współpracowników na temat znaczenia regularnych badań, które mogą uratować życie.
– Zdrowie naszych pracowników i współpracowników jest dla nas priorytetem. Dlatego poprzez kampanię „Pink October – All for Health” nie tylko edukujemy, ale także realnie wspieramy, oferując dodatkowy dzień wolny na badania profilaktyczne. Chcemy uświadamiać, że wczesna diagnoza może uratować życie, a profilaktyka jest ważna dla każdego – bez względu na płeć – mówi Magdalena Maciąg, People & Culture Manager w Grupie ONE House.
W ramach kampanii każdy pracownik i współpracownik Grupy ONE House może skorzystać z dodatkowego dnia wolnego na badania profilaktyczne, nie tylko w październiku, ale także w kolejnych miesiącach. Grupa ONE House promuje nie tylko świadomość raka piersi, ale także rozszerza profilaktykę na inne nowotwory i schorzenia, takie jak cukrzyca czy nadciśnienie.