02.04.2020

Pokonaj konkurencję!

Skuteczny marketing internetowy – kanały, narzędzia, strategia

Przewiń w dół

Dlaczego warto
wziąć udział
w szkoleniu

  • Uzupełnisz i uporządkujesz swoją wiedzę na temat wszystkich kanałów marketingu internetowego
  • Poznasz skuteczne metody wykorzystywania kanałów w kampaniach digital
  • Dowiesz się, czym jest reklama online, jakie budżety wydawane są na reklamy i jakie korzyści dzięki niej osiągnie Twoja firma
  • Dowiesz się, jak skutecznie wybrać i zaplanować media w Twojej kampanii internetowej

Adresaci szkolenia

Ikona prezentacji

Osoby rozpoczynające swoją karierę w mediach i digital marketingu

Ikona głośnika

Specjaliści z obszaru marketingu internetowego

Ikona teczki

Przedsiębiorcy, którzy chcą promować swój biznes w Internecie

Ikona człowieka

Osoby, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru reklamy internetowej

Uśmiechnięci ludzie - jeden mężczyzna i dwie kobiety

Korzyści dla Firmy

  • Wiedza na temat narzędzi marketingu internetowego oraz efektywnego ich wykorzystywania w praktyce
  • Optymalizacja narzędzi marketingowych oraz ich kosztów w trakcie kampanii online
  • Umiejętność analizy efektów kampanii marketingowej
  • Wyróżnienie się wśród konkurencji

Uśmiechnięci ludzie podczas szkolenia

Korzyści dla
Uczestnika

  • Poznanie narzędzi i technik marketingu internetowego wykorzystywanych przez specjalistów w ich codziennej pracy
  • Możliwość przedyskutowania swoich pytań i pomysłów z Praktykami, którzy na co dzień zajmują się kampaniami marketingu online
  • Do 2h konsultacji z prowadzącymi szkolenie gratis (do wykorzystania w ciągu miesiąca od szkolenia)

Program szkolenia

Moduł I
Prezentacja kanałów digital media
  • Rynek marketingu internetowego w Polsce i na Świecie
  • Narzędzia marketingu internetowego wspierające analizę i planowanie
  • Ścieżka zakupowa użytkownika
  • Reklama Display: Sieci reklamowe/Programmatic
  • Reklama w wyszukiwarce Google
  • Reklama video
  • Reklama w Social Media

Moduł II

Planowanie kampanii online

  • Sposoby planowania działań w kampanii online
  • Przykłady kampanii marketingowych – case study
  • Rozplanowanie budżetu kampanii na poszczególne narzędzia marketingowe
  • Planowanie kampanii online - warsztaty
  • Analiza i sposoby monitorowania efektów kampanii internetowych – podsumowanie Q&A

Prowadzący

Bartosz Pająk

Bartosz Pająk

Senior Digital Media Manager

Digital Media Manager z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarach strategii digitalowych, social media, content marketingu i influencer. Planował i prowadził po stronie domu mediowego kampanie mediowe dużych marek takich, jak: Play, Danone, Polpharma. Był odpowiedzialny za komunikację w Internecie wszystkich marek firmy Samsung i Grupy Pracuj.

Więcej
Marcin Kulczycki

Marcin Kulczycki

Senior Media Planner/Buyer

Z branżą digital marketingu związany od prawie 10 lat. Ma praktyczną wiedzę z zakresu planowania oraz zakupu kampanii reklamowych, którą zdobywał zarówno na dużych wymagających klientach, jak i małych, dopiero rozpoczynających swoją przygodę ze światem reklamy online. O umiejętnościach i doświadczeniu Marcina świadczy bogate portfolio klientów obejmujących m.in.: OBI, Panasonic, BEKO, Dekoral, Xerox, Harley-Davidson.

Więcej
Angelika Dudek

Angelika Dudek

Digital Media Manager

W branży od ponad 10 lat. Łączy kompetencje w obszarze strategii digitalowych jak i w mediach tradycyjnych. Planowała i prowadziła kampanie po stronie domów mediowych m.in. dla Coca Cola, Jula, Bank Pocztowy. Po stronie klienta, w Maxi Zoo, koordynowała kampanie marketingowe dla nowo otwartych sklepów oraz brała udział w planowaniu i realizacji kampanii online i offline.

Więcej

Po szkoleniu
otrzymasz

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • materiały szkoleniowe

REGULAMIN

W celu przejścia do regulaminu szkoleń organizowanych przez ONE House Sp. z o.o. kliknij tutaj