25 sierpnia 2021

O nowej polityce Polsat Media: komentuje Katarzyna Baczyńska, nasza Head of Media

Polsat Media Biuro Reklamy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. od września wprowadza zmiany w sposobie sprzedaży i rozliczania telewizyjnych kampanii reklamowych, które uwzględniają również oglądalność poza domem. Jak wpłynie to na efektywność tego medium i realizację założonych celów?

„Obawiam się, że percepcja odbioru przekazu reklamowego, z którym widz styka się w domowym zaciszu i na który przypadkiem trafia podczas imprezy w barze, to dwie zupełnie inne sytuacje. Cały czas zapominamy, że to nie GRP same w sobie są dla reklamodawcy celem, a efekt, który dzięki nim chce osiągnąć.” – mówi Katarzyna Baczyńska, nasza Head of Media i dodaje: „Efektywność każdego medium podlega stałej ewaluacji i jeśli będzie ona niższa, pieniądze przepłyną po prostu do innych mediów.”

Pełną wypowiedź i komentarze innych ekspertów z branży można przeczytać w artykule opublikowanym na łamach portalu Wirtualnemedia.pl

Więcej: https://lnkd.in/e5FAt2bz