Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki Rolmlecz z agencjami oS3 i ONE House.
Pół wieku minęło, a z nim pięć dekad pełnych zmian – pięć różnych światów i stylów życia, ale jeden smak, który pozostał niezmieniony. W jubileuszowej kampanii marki Rolmlecz kultowy serek zabiera odbiorców w sentymentalną podróż przez dekady – od lat 70. aż po współczesność. Kampania skierowana jest zarówno do tych, którzy pamiętają Rolmlecz z dzieciństwa, jak i do tych, którzy dopiero go odkrywają.
Zobacz spot:
– Ta kampania to dla nas wyjątkowy projekt. Jubileusz 50-lecia marki, która towarzyszyła Polakom w wielu wyjątkowych chwilach, to nie tylko czas celebracji, ale także okazja, by przypomnieć sobie najcenniejsze wspomnienia. Chcemy, aby zarówno nasi wieloletni klienci, jak i nowe pokolenia odkryli ten smak na nowo – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu w SM Mlekpol.
Aby dotrzeć do szerokiego grona fanów serka z krówką, kampania obejmuje nie tylko media ATL (w tym telewizję), ale również szeroko zasięgowy digital oraz platformy VOD. Kreacja przyciąga uwagę swoją niebanalnością i humorem, a dodatkowe zaangażowanie zapewniają interaktywne posty w mediach społecznościowych oraz ogólnopolski konkurs online, stworzony specjalnie z okazji 50-lecia. Konkurs umożliwia uczestnikom zdobycie atrakcyjnych nagród, ale przede wszystkim angażuje ich w zabawę równie pysznie, jak kultowy serek z krówką.
– Zależało nam na stworzeniu kampanii, która będzie angażująca i sentymentalna, a zarazem dynamiczna i dopasowana do współczesnych realiów konsumpcji mediów. Stąd decyzja o tak szerokim wykorzystaniu digitalu, który doskonale uzupełnia działania w mediach tradycyjnych – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.
„Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tej wyjątkowej, jubileuszowej kampanii, która nie tylko celebruje 50-lecie marki, ale także buduje mosty pomiędzy pokoleniami” – dodaje Luiza Szymańczak, Account Supervisor w oS3.
Całość działań reklamowych – od koncepcji strategicznej po kreację i planowanie mediów – realizowana jest przez Grupę ONE House. Agencja oS3 odpowiada za opracowanie strategii, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją materiałów, podczas gdy ONE House zajmuje się planowaniem i zakupem mediów. Synergia wynikająca z kompleksowej obsługi w ramach jednej grupy reklamowej pozwala na efektywne wykorzystanie budżetów oraz maksymalizację zasięgów kampanii.
„Ścisła współpraca pomiędzy agencjami w ramach Grupy ONE House to dla nas klucz do sukcesu. Dzięki temu mogliśmy zagwarantować, że zarówno kreacja, jak i zakup mediów będą idealnie dopasowane do celów i potrzeb klienta” – mówi Katarzyna Baczyńska, Head of Media w ONE House.
Za produkcję spotów reklamowych odpowiada studio Graffiti Films, a reżyserem jest Armin Kurasz.
Zespół odpowiedzialny za realizację kampanii:
Za nadzór nad projektem po stronie klienta odpowiada Aneta Wysocka-Wejda, Zastępca Kierownika Działu Marketingu w SM Mlekpol.
Po stronie agencji oS3 projekt realizują:
- Kreacja: Marta Hermanowicz (Creative Director), Paweł Pyzik (Senior Art Director), Natalia Gregorowicz (Copywriter),
- Social media: Hanna Machnicka, Małgorzata Kowalkowska (Team Social Media),
- Obsługa klienta: Luiza Szymańczak (Account Supervisor).
Po stronie agencji ONE House za projekt odpowiadają:
- Strategia mediowa: Andrzej Charyta (Communications Manager),
- Zakup mediów Offline: Katarzyna Krzyżaniak (Senior Communications Planner Buyer),
- Zakup mediów Online: Jan Badziąg (Senior Programmatic Specialist), Ewa Strąk (SEM & Paid Social Specialist),
- Obsługa klienta: Krzysztof Sukiennik (Communications Director).
Produkcja strony konkursowej:
- Zarządzanie projektem: Martyna Jurek
- Design: Anna Pachnicka, Piotr Chrobak
- Development: Artur Ciołkiewicz, Przemysław Abramowicz