Internet i mobile

Przewiń w dół

Internet i mobile

Internet jest obecny niemal w każdym domu, a udział internautów mobilnych, surfujących za pośrednictwem smartfonów czy tabletów, systematycznie rośnie. Internet to medium pozwalające bardzo precyzyjnie docierać do pożądanej grupy odbiorców według bardzo ścisłych wytycznych – cech demograficznych, lokalizacyjnych, zainteresowań czy po słowach kluczowych. Internet doskonale sprawdza się w kampaniach wizerunkowych, sprzedażowych i nastawionych na aktywność użytkowników. Jest niezbędnym składnikiem zintegrowanych kampanii 360°.

  • Kampanie płatne w wynikach wyszukiwania Google
  • Kampanie dla sklepów internetowych w wynikach wyszukiwania Google (kampanie produktowe w zakupach Google)
  • Kampanie display w sieci reklamowej GDN
  • Kampanie remarketingowe w Google  
  • Kampanie wideo na YouTube (In Stream, Video Discovery, Bumper Ads)
  • Kampanie w GSP (maile reklamowe w Gmail)
  • Kampanie promujące aplikacje mobilne
  • Kampanie Programmatic (Display, Video, Search)
  • Kampanie w wyszukiwaniu SKlik (czeska wyszukiwarka)
  • Kampanie bannerowe (dispaly, rich media)
  • Kampanie w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
  • Kampanie niestandardowe (współpraca z wydawcami, sekcje specjalne na portalach, konkursy)
  • Kampanie mobile (na stronach mobilnych, w aplikacjach mobilnych)
  • Kampanie spotowe VOD, YouTube, Facebook (kampania z użyciem spotu o długości od 6 sekund)
  • Kampanie lead generation (Cost Per Lead, Cost Per Action, Cost Per Sale)
  • E-mail marketing (bazy zewnętrze / wewnętrzne, cold mailing)
  • Kampanie w porównywarkach cenowych
  • Artykuły sponsorowane / artykuły natywne
  • Reklama natywna przekierowująca na serwis Klienta

Zobacz pozostałe usługi