Internet i mobile
Internet jest obecny niemal w każdym domu, a udział internautów mobilnych, surfujących za pośrednictwem smartfonów czy tabletów, systematycznie rośnie. Internet to medium pozwalające bardzo precyzyjnie docierać do pożądanej grupy odbiorców według bardzo ścisłych wytycznych – cech demograficznych, lokalizacyjnych, zainteresowań czy po słowach kluczowych. Internet doskonale sprawdza się w kampaniach wizerunkowych, sprzedażowych i nastawionych na aktywność użytkowników. Jest niezbędnym składnikiem zintegrowanych kampanii 360°.
- Kampanie płatne w wynikach wyszukiwania Google
- Kampanie dla sklepów internetowych w wynikach wyszukiwania Google (kampanie produktowe w zakupach Google)
- Kampanie display w sieci reklamowej GDN
- Kampanie remarketingowe w Google
- Kampanie wideo na YouTube (In Stream, Video Discovery, Bumper Ads)
- Kampanie w GSP (maile reklamowe w Gmail)
- Kampanie promujące aplikacje mobilne
- Kampanie Programmatic (Display, Video, Search)
- Kampanie w wyszukiwaniu SKlik (czeska wyszukiwarka)
- Kampanie bannerowe (dispaly, rich media)
- Kampanie w social mediach (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
- Kampanie niestandardowe (współpraca z wydawcami, sekcje specjalne na portalach, konkursy)
- Kampanie mobile (na stronach mobilnych, w aplikacjach mobilnych)
- Kampanie spotowe VOD, YouTube, Facebook (kampania z użyciem spotu o długości od 6 sekund)
- Kampanie lead generation (Cost Per Lead, Cost Per Action, Cost Per Sale)
- E-mail marketing (bazy zewnętrze / wewnętrzne, cold mailing)
- Kampanie w porównywarkach cenowych
- Artykuły sponsorowane / artykuły natywne
- Reklama natywna przekierowująca na serwis Klienta