29 maja 2020

Czy odmrożenie gospodarki wpłynęło na konsumpcję digitalu? [raport do pobrania]

20 kwietnia rozpoczął się pierwszy z czterech planowanych etapów odmrażania gospodarki. Zniesienie ograniczeń związanych z pandemią oraz ich efekt w branży digital media stał się dla naszych ekspertów inspiracją do analizy.
Nasz dział mediów przeanalizował dane z badania Gemius PBI. Ponownie przyjrzał się trzem grupom wiekowym: 7+, 7-15 i 16-49 i ich aktywności na najbardziej popularnych stronach internetowych z uwzględnieniem stron informacyjnych, gamingowych i VOD.

Jak komentuje Angelika Dudek, nasza digital media manager, „Teraz pogoda i łagodzenie przez rząd obostrzeń sprzyja wyjściu poza świat online, ale już zawsze będziemy do niego wracać.”

Które serwisy odnotowały spadki oglądalności?

Jak zmieniła się sytuacja związana z zakupami w Internecie?

Czy faktycznie coraz ładniejsza pogoda ma wpływ na konsumpcję digitalu?

Odpowiedzi na te pytania i inne cenne informacje znajdziesz w naszym darmowym raporcie.
Do dzieła! Pobierz raport i skorzystaj z wiedzy ekspertów komunikacji marketingowej.

Pobierz raport