SEM & Paid Social Specialist

Warszawa

Ludzie pracujący w biurze przy komputerze

Jako SEM & Paid Social Specialist będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Planowanie i zakup kampanii w obrębie Google Ads i Meta Ads oraz pozostałych platform zakupowych (Programmatic, TikTok, Pinterest, LinkedIn itp.)
  • Przygotowanie wycen, ofert oraz strategii dla klientów z uwzględnieniem szczegółowych rekomendacji, prezentacji i media planów
  • Udział w przetargach mediowych
  • Monitorowanie i optymalizację kampanii pod kątem właściwych dla danej kampanii KPI (Awareness/Performance)
  • Przygotowywanie prezentacji dotyczących strategii kampanii i jej wyników wewnątrz agencji oraz przed klientami
  • Koordynację projektów w obrębie mediów aukcyjnych

Będziesz dla nas idealnym kandydatem/kandydatką, jeśli:

  • Znasz wymienione narzędzia w stopniu zaawansowanym: Google Ads, Meta Ads Google Analytics, Google Campaign Manager, MS Excel, MS PowerPoint, MS Word,
  • Masz doświadczenie w zakupie i planowaniu kampanii digital (ze szczególnym uwzględnieniem Google Ads i Meta Ads)
  • Masz doświadczenie we współpracy z agencją kreatywną oraz wdrażaniu rekomendacji związanych z kampaniami reklamowymi
  • Świetnie orientujesz się w rozwiązaniach reklamowych i jesteś na bieżąco z trendami w digital marketingu
  • Potrafisz analizować dane i przygotowywać rekomendacje na ich podstawie
  • Znasz język angielskim na poziomie min. B2 i nie boisz się go używać
  • Jesteś osobą samodzielną, która potrafi dobrze zarządzać swoim czasem
  • Umiesz się jasno komunikować, a w swojej codziennej pracy stawiasz na innowacyjność

Nie oczekujemy, ale docenimy jeśli:

  • Znasz co najmniej jedno z wymienionych narzędzi: Display&Video 360, Google Tag Manager, Google Looker Studio, Gemius Megapanel, Google Search Ads 360, LinkedIn Ads, Similarweb
  • Znasz co najmniej jedną platformę z zakresu Brand Safety i Viewability: IAS, MOAT, MEETRICS, DoubleVerify
  • Posiadasz aktualne certyfikaty Google Skillshop z zakresu Google Ads i Google Analytics, Facebook Blueprint: Media Planning Professional lub Media Buying Professional
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów z Zarządzania, Marketingu lub pokrewnych kierunków
  • Masz doświadczenie w planowaniu i zakupie wielokanałowych kampanii online

Puzzle na stole

Co możemy Ci zaoferować?

  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich preferencji
  • Możliwość dalszego rozwoju kompetencji w zakresie Google Ads, Facebook Ads, Programmatic oraz analityki
  • Możliwość pracy na zróżnicowanym portfolio klientów
  • Bliską współpracę z ekspertami w branży mediowej
  • Możliwość poznania komunikacji marketingowej 360°
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami i narzędzi analitycznych
  • Wsparcie całego zespołu, nie tylko podczas onboardingu
  • Pracę w komfortowym biurze przy ul. Bobrowieckiej (Mokotów), z dostępem do strefy relaksu z fotelami do masażu oraz pokojem gier
  • Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę w biurze i pracę w gronie zgranych, profesjonalnych, kreatywnych i otwartych osób
  • Elastyczność czasu pracy - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance
  • Pracę w trybie hybrydowym (3 dni office / 2 dni HO)
  • Zajęcia jogi w biurze
  • Zajęcia języka angielskiego z native speakerem
  • Dostęp do platformy eTutor z możliwością nauki 4 języków obcych dla Ciebie i bliskiej Ci osoby
  • Bezpłatne objęcie programem prywatnej opieki medycznej Ciebie, oraz możliwość dokupienia opieki dla bliskiej Ci osoby

Benefity

Budynek

Nowoczesna
przestrzeń biurowa

Apteczka pierwszej pomocy

Prywatna opieka
medyczna

Certyfikat

Szkolenia marketingowe
i certyfikaty

Waga

Work&life balance

Koszulka polo

Niekorporacyjna
atmosfera

Filiżanka kawy

Coffee House

Leżak

Strefa relaksu

Pad do gier

Pokoje gier i masażu

Winogrona

Świeże owoce
w biurze