Miło nam poinformować, że Marcin Piecewicz, CEO ONE House, został jurorem w konkursie Effie Awards 2021 w Grupie VIII – kategorie „React&Defend, Smart Budget” organizowanym przez SAR Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej.
Effie Awards to prestiżowy, największy konkurs marketingowy na świecie. W Polsce jest realizowany od 1999 roku. Jego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najskuteczniejszych kampanii i rozwiązań marketingowych, których efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych postawionych przed kampanią/projektem z wynikami uzyskanymi po realizacji. Nagradzane są działania z każdego rodzaju marketingu: tradycyjne i alternatywne, digitalowe i drukowane, płatne i pro bono, od reklamy, przez promocje sprzedaży, po działania z zakresu polityki produktowej.
Konkurs Effie Awards wyznacza standardy efektywności i edukuje branżę, zaś nominowane oraz nagrodzone kampanie i projekty stają się inspiracją i wzorem dla innych. Jesteśmy dumni, że w tym roku ONE House może mieć w tym swój udział.
Więcej: www.effie.org.