29 maja 2024

ONE House – SOLIDNY PARTNER w kategorii DOM MEDIOWY ROKU 2024 na gali Media Marketing Polska

Podczas uroczystej Gali redakcji Media Marketing Polska „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” w kategorii „Dom Mediowy roku 2024” ONE House został wyróżniony jako SOLIDNY PARTNER.

Ranking ten ma dla całej branży ogromne znaczenie ponieważ brane są pod uwagę między innymi wyniki badania prowadzonego przez Kantar w którym badana jest satysfakcja Klientów z pracy z agencjami.

Szczegółowe wyniki ocen satysfakcji Klientów zostały opublikowane 29 maja w obszernym raporcie (https://media.com.pl/raporty_2320) gdzie przebadano 1420 Klientów oceniających 24 domy mediowe. Wyniki tych ocen dla ONE House były doskonałe. Bardzo za to dziękujemy wszystkim naszym Klientom bo to dzięki Państwa zaufaniu i wyzwaniom jakie przed nami stawiacie osiągamy tak doskonałe rezultaty.

Nasz sukces nie byłby również możliwy bez pozostałych naszych Partnerów biznesowych. My doskonale wiemy, że jakość naszych usług wynika z Waszego zaangażowania i naszej współpracy. Dziękujemy Wam bardzo mocno za całe wsparcie jakie od Was otrzymujemy.

W ciągu 11 lat pokazaliśmy, że startując od zera nawet na tak wysoce konkurencyjnym rynku można osiągnąć wielki sukces i bez żadnych kompleksów obsługiwać nawet najbardziej wymagających klientów w zakresie wcześniej zarezerwowanym tylko dla sieciowych agencji.

Dzisiaj spokojnie możemy powiedzieć, że w Polsce, bez wsparcia międzynarodowej centrali, również da się stworzyć bardzo dobrą agencję mediową działającą na wielu rynkach zagranicznych.

Jesteśmy tym bardziej dumni z tego wyróżnienia, że w tym konkursie jesteśmy debiutantami. Po raz pierwszy byliśmy oceniani i od razu dostaliśmy wyróżnienie, co do tej pory nie miało jeszcze miejsca i to jako jedyni spośród wszystkich niesieciowych agencji mediowych.

„Doroczny raport „Media Marketing Polska” – „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” – ma już blisko trzy dekady. Przez ten czas zmieniał się świat reklamy, media, a nawet skład redakcji naszego magazynu i właściciel wydawnictwa. Jedno od początku się nie zmienia: od zawsze był to najważniejszy na naszym rynku raport opisujący agencje reklamowe i mediowe. Tak było i tak jest. Ze swojej strony obiecujemy: i tak będzie w kolejnych latach. Wiemy, że raport żyje cały rok i że jest ważnym „narzędziem” wspomagającym przygotowania do przetargów oraz obserwację konkurencji. Wiemy też, że przyznawane w ramach raportu nagrody i wyróżnienia są przedmiotem dyskusji wielu działów marketingu oraz pretekstem do świętowania w kilku, kilkunastu agencjach lub katalizatorem zazdrości w kilkudziesięciu pozostałych. Mamy nadzieję, że przy okazji i raport, i nagrody są również zachętą do poszukiwania jeszcze bardziej kreatywnych, innowacyjnych i skutecznych rozwiązań biznesowych.” –  Piotr Machul, Deputy Editor Media Marketing Polska.