Agencja komunikacji marketingowej ONE House kontynuuje stałą obsługę OMRON Healthcare, wiodącego producenta urządzeń medycznych i technologii zdrowotnych. Międzynarodowy przetarg, który odbył się w 2023 roku, obejmował konkurencję m.in. z holenderskim oddziałem Dentsu, który wcześniej obsługiwał firmę. Współpraca między ONE House a OMRON Healthcare rozpoczęła się w kwietniu 2023 roku i właśnie została przedłużona bezterminowo.
W ramach współpracy ONE House jest odpowiedzialna za kompleksowe działania marketingowe na kluczowych rynkach europejskich, takich jak Niemcy, Wielka Brytania, Francja i Włochy. Zakres usług obejmuje planowanie i zakup kampanii digitalowych, analitykę działań online oraz produkcję materiałów digitalowych.
– Jesteśmy niezwykle dumni z zaufania, jakim obdarzył nas OMRON Healthcare. To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza nasze kompetencje i zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług marketingowych – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Naszym celem jest dalsze wspieranie OMRON Healthcare w ich misji poprawy jakości życia ludzi na całym świecie poprzez innowacyjne rozwiązania medyczne – dodaje Marcin Piecewicz.
– W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się krajobraz cyfrowy, nasza organizacja postanowiła udoskonalić podejście do płatnej komunikacji marketingowej, przechodząc od metod zarządzania opartych na silosach do bardziej dynamicznej i opartej na danych strategii. Rozpoznając potrzebę zmiany, aby zapewnić dalszy rozwój, po szczegółowym procesie przetargowym, OMRON Healthcare EMEA nawiązał współpracę z ONE House, wiodącą agencją reklamy cyfrowej znaną z innowacyjnych rozwiązań. Ich ogromne doświadczenie w zakresie płatnych mediów cyfrowych oraz dogłębne zrozumienie naszych specyficznych potrzeb uczyniły ich idealnym partnerem. ONE House poprowadził nas przez proces podejmowania decyzji, pomagając wybrać najbardziej efektywne strategie i narzędzia do osiągnięcia naszych celów przy jednoczesnym zachowaniu efektywności kosztowej.
Procesy transformacyjne są zazwyczaj chaotyczne, ale dzięki świetnej współpracy i zdolnościom operacyjnym zespołu ONE House, z powodzeniem usprawniliśmy naszą strategię płatnych mediów cyfrowych, wykorzystując zaawansowane techniki targetowania, optymalizując wydatki reklamowe i nieustannie doskonaląc nasze kampanie. Ich współpraca i zaangażowanie przyniosły znaczną poprawę wyników naszych działań reklamowych, co przełożyło się na lepszą jakość mediów . Decyzja o przebudowie naszej strategii reklamowej i współpracy z ONE House okazała się bardzo trafiona, torując nam drogę do trwałego wzrostu i sukcesu. Składamy serdeczne podziękowania dla ONE House za ich wyjątkową wiedzę i niesłabnące zaangażowanie, które idealnie współgrały z naszymi celami organizacyjnymi. – mówi Özgür Kenanoglu, Digital Marketing & eCommerce Group Manager w OMRON Healthcare Europe.
ONE House współpracuje bezpośrednio z centralą europejską OMRON Healthcare w Holandii, co pozwala na efektywną koordynację działań i realizację celów marketingowych na rynkach europejskich.
O OMRON Healthcare:
OMRON Healthcare jest wiodącym światowym producentem urządzeń medycznych i technologii zdrowotnych, specjalizującym się w monitorowaniu stanu zdrowia oraz urządzeniach diagnostycznych. Firma angażuje się w edukację zdrowotną, promując świadomość na temat prewencji chorób sercowo-naczyniowych i innych schorzeń cywilizacyjnych. Dzięki swojej globalnej obecności i nieustannemu dążeniu do doskonałości, OMRON Healthcare jest synonimem najwyższej jakości i niezawodności w branży medycznej.