30 czerwca 2024

ONE House wyróżnione za projekt dla marki Isla w konkursie EMMA

Podczas wczorajszej gali pierwszej edycji konkursu Effective Media & Marketing Awards (EMMA), otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii Best Use of Marketing Toolkit za projekt „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, zrealizowany dla marki Isla.

EMMA to nowy konkurs branżowy, którego celem jest wyróżnienie najlepszych praktyk spełniających najwyższe standardy w działaniach marketingowych, z naciskiem na skuteczne wykorzystanie specjalistycznych narzędzi marketingowych.

Jury pierwszej edycji EMMA przyznało nominacje 82 pracom, w tym dwóm projektom zrealizowanym przez ONE House, które zostały nominowane w kategorii Best Use of Marketing Toolkit: „Colostrum Genactiv. Supersubstancja dla całej rodziny” oraz „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”.

„Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”

Ogólnopolska kampania miała na celu zwiększenie świadomości marki Isla –wyrobów medycznych łagodzących objawy suchości i bólu gardła, oraz wzrost sprzedaży pastylek. Osią strategii komunikacji było hasło „Moje gardło. Mój głos. Moja Isla”, podkreślające rolę gardła jako nośnika głosu wyrażającego decyzje, emocje i myśli, co jest istotne zarówno w codziennych sytuacjach, w biznesie, jak i w życiu społecznym.

Kampania, trwająca od października 2023 do maja 2024, obejmowała reklamę telewizyjną, display, działania na platformach społecznościowych, podcasty oraz współpracę z ekspertami i influencerami, która nadal jest kontynuowana.

Start kampanii zbiegł się z wyborami parlamentarnymi w Polsce, co nadało jej hasłu szczególne znaczenie. Kampanię zwieńczyła gala finałowa konkursu „Bizneswoman Roku” Sukcesu Pisanego Szminką, gdzie marka Isla była patronem kategorii Wpływowy głos, co dodatkowo wzmocniło przekaz kampanii i przyczyniło się do jej sukcesu.

„Moje gardło. Mój głos. Moja Isla” osiągnęła zakładane cele, notując wzrost sprzedaży i świadomości marki przy znacznie niższym budżecie mediowym w porównaniu do konkurentów. Kampania skutecznie dotarła do wszystkich kluczowych segmentów grupy docelowej, przełamując utarte schematy komunikacyjne i łącząc działania offline z online dzięki współpracy z twórcami z obu środowisk.

Agencja ONE House była odpowiedzialna za strategię i zakup mediów, koordynację działań influencerskich oraz partnerstwa w konkursie Bizneswoman Roku, organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką. Dodatkowo, agencja zajęła się stworzeniem landing page’a oraz bannerów display.