ATL
ATL (tzw. media „above the line”) to działania komunikacyjne realizowane za pomocą mass mediów, czyli głównie telewizji, prasy, radia oraz internetu. Kampanie ATL zapewniają dotarcie nie tylko szerokie, lecz także precyzyjne – trafiają do wytyczonych grup odbiorców dzięki sprofilowaniu stacji telewizyjnych, radiowych i tytułów prasowych, określonemu repertuarowi kin oraz specjalizacji kanałów internetowych. Działania ATL szczególnie skutecznie budują świadomość i wizerunek marek oraz zachęcają konsumentów do podejmowania pożądanych działań. W ONE House przygotowujemy kompleksowe rozwiązania ATL – od konceptów, przez projekty graficzne, po realizację.
- Koncepty kreatywne działań ATL
- Scenariusze i realizacja spotów telewizyjnych (30, 15 sekund i inne)
- Koncepty kreatywne, scenariusze i realizacja spotów do kin
- Scenariusze i realizacja spotów radiowych (45, 30, 15 sekund)
- Billboardy sponsorskie (8 sekund)
- Koncepty kreatywne do działań digital
- Design stron WWW
- Projekty reklam prasowych typu standard
- Projekty reklam prasowych niestandardowych (inserty, wszywki itp.)
- Projekty i realizacja zintegrowanych działań ATL