Badania

Przewiń w dół

Badania marketingowe pozwalają budować i wzmacniać wizerunek oraz pozycję marki, lepiej rozumieć potrzeby klientów, wyznaczać priorytety, podnosić sprzedaż, minimalizować ryzyka, czy śledzić trendy. W ONE House realizujemy badania ilościowe i jakościowe, najwyższej jakości, skuteczne i adekwatne – zawsze w najbardziej użytecznym zakresie, według optymalnie dobranej metody, korzystające z nowych technologii i dopasowane do możliwości budżetowych Klientów. Nasze badania realizujemy kompleksowo – od diagnozy potrzeb, przez realizację, analizę wyników, po rekomendacje i ich wdrożenie, a wszystko z zaangażowaniem interdyscyplinarnego zespołu agencji – zgodnie z naszą misją całościowej obsługi All for marketing.

  • Badania klienta – badanie postaw i zachowań konsumentów, analizy segmentacyjne, badania satysfakcji i lojalności konsumentów, wrażliwości cenowej
  • Badania konkurencji – analiza postrzegania kategorii, marek i produktów, badania otoczenia konkurencyjnego
  • Badania w zakresie marka/oferta – badanie pozycji rynkowej, wizerunku marki, świadomości i rozpoznawalności marki, badanie typu usage&attitudes
  • Badania w obszarze komunikacji – testy konceptów reklamowych, nazw i opakowań, testy kampanii i ich efektywność
  • Badania w zakresie pracowników – analiza wewnętrznego postrzegania marki, badania „employer branding”

Zobacz pozostałe usługi

Jesteś zainteresowany ofertą badawczą?

Skontaktuj się z nami
+48 606 550 354
lub zostaw maila, a odezwiemy się do Ciebie.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za wypełnienie formularza
Wkrótce odezwiemy się do Ciebie.