Kino
Kino jest popularną formą spędzania czasu wolnego przez Polaków. Z racji zróżnicowanego repertuaru jest medium umożliwiającym precyzyjne dotarcie do wybranej grupy odbiorców. Gwarantuje wysoką jakość emitowanych spotów, a także realizowanie w przestrzeni kina innych, w tym niestandardowych, działań towarzyszących kampanii lub odrębnych akcji promocyjno-marketingowych. Reklama w kinach skutecznie buduje wizerunek marek, sprawdza się także w kampaniach informacyjnych. W ONE House umożliwiamy obecność marek we wszystkich obiektach kinowych w Polsce, od multipleksów po kina studyjne.
Reklama on-screen (na ekranie)
- Kampanie on-screen przed wszystkimi filmami granymi w kinach w danym czasie
- Kampanie on-screen sprofilowane pod grupę docelową, np. pakiet kobiecy, pakiet męski, pakiet familijny (reklama wyświetlana tylko przed filmami o określonym profilu)
- Kampanie Follow The Movie (reklama jest wyświetlana tylko przed wybranym filmem)
- Kampanie sponsoringowe (sponsoring wybranych tytułów)
- Reklamy w boku tradycyjnym, w bloku premierowym (pomiędzy zwiastunami) lub w bloku specjalnym (najbliżej filmu)
- Branded content w filmie (wprowadzenie do fabuły filmu producenta, marki lub produktu)
- Zamknięte pokazy filmowe
- Emisje spotów w formacie 3D
- Emisje spotów w formacje 4DX
Reklama off-screen (w przestrzeni kina)
- Sale kinowe, np. sponsoring sali (nazwa, branding), naklejki na fotele
- Hole kinowe (plakaty, stojaki reklamowe, naklejki na podłogi, digital posters)
- Działania interaktywne z wykorzystaniem urządzeń do marketingu mobilnego (Wi-Fi, specjalne aplikacje mobilne)
- Działania interaktywne (podłogi i stoły interaktywne)
- Aromamarketing
- Videomapping
- Opakowania na popcorn
- Bilety
- Samplingi
- Eventy
- Toalety (lustra, naklejki, naklejki podłogowe)
- Emisje spotów na plazmach na terenie całego kina