OOH
OOH (Out of Home), inaczej outdoor, to medium docierające do konsumentów znajdujących się w przestrzeni poza domem. Spośród wszystkich typów mediów OOH zapewnia największe możliwości geograficznego zawężenia kampanii, pozwalając skupić się na wybranych regionach, miastach, a nawet ulicach. Outdoor to również obecność marek na autobusach, w galeriach handlowych czy bankomatach (za pośrednictwem nośników cyfrowych, czyli DOOH, Digital Out of Home), a także niestandardowe działania ambientowe. Outdoor skutecznie buduje wizerunek, doskonale sprawdza się w kampaniach sprzedażowych i wyprzedażowych.
W ONE House współpracujemy z wszystkimi właścicielami rozwiązań outdoorowych w Polsce, dlatego proponujemy ich pełne spektrum, a także oryginalne projekty dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
- Kampanie na określone Points of Interest, np. w pobliżu uczelni, szkół, obiektów sportowych
- Kampanie dostosowujące komunikat i kreację do określonych warunków, np. godzinowych, pogodowych itd.
- Kampanie reklamowe integrujące online, social media i digital OOH
- Kampanie na nośnikach systemowych: frontlight, backlight, citylight (także premium), scroll
- Reklamy na tzw. wielkim formacie (siatki wielkoformatowe na budynkach lub konstrukcjach) na terenie całej Polski
- Reklamy na nośnikach DOOH, czyli outdoor i indoor (np. Media Markt, salony Empik, galerie handlowe, obiekty sportowe, siłownie, baseny, hipermarkety, bankomaty)
- Reklamy na nośnikach Digital Citylight, czyli cyfrowe panele w technologii LCD instalowane w wiatach przystankowych (na ekranach prezentowane są plansze z treściami redakcyjnymi oraz stały pasek informacji miejskiej, panel boczny posiada przycisk pozwalający na wyświetlenie mapy okolicy oraz daje możliwość doładowania smartfona)
- Reklamy na nośnikach typu Dynamic Backlight, z technologią pozwalającą ożywić plakat (za pomocą zmieniającego się podświetlenia statyczna kreacja zaczyna się poruszać, tworząc outdoorowy GIF)
- Komunikacja miejska: oklejanie pojazdów, ramki w autobusach i tramwajach, ekrany LED, plakaty, naklejki, fotele, uchwyty
- Reklamy na autobusach i pociągach w pojazdach i na zewnątrz (busy lokalne, PKS, PKP, Pendolino, TLK, przewozy regionalne)
- Reklamy na lotniskach, dworcach, przy autostradach, trasach ekspresowych, na stacjach benzynowych
- Wszelka inna reklama typu ambient: murale, projekcje na budynkach, balony, zeppeliny i wszelkie inne formy dopuszczalne przez regulacje prawne