Z dumą informujemy, że w najnowszym wydaniu magazynu „Online Marketing” (5(78)/2024) pojawiły się aż dwa artykuły autorstwa ekspertów z naszego zespołu. To doskonała okazja, aby zgłębić aktualne trendy i sprawdzone strategie w analityce internetowej oraz SEO copywritingu. Nasz zespół przygotował praktyczne przewodniki pełne przydatnych wskazówek i świeżego spojrzenia na kluczowe obszary marketingu online.
Daniil Khaustow: „Google Analytics 4 – panaceum czy rozwiązanie zero-cost?”
Czy Google Analytics 4 to najlepszy wybór dla Twojej firmy? W swoim artykule Daniil Khaustow przygląda się tej popularnej platformie analitycznej, analizując jej zalety i ograniczenia oraz to, czy darmowa wersja wystarcza do skutecznej analizy danych. Dzięki artykułowi dowiesz się:
- Jakie istnieją rodzaje narzędzi analitycznych i które z nich mogą najlepiej odpowiadać na potrzeby Twojej firmy,
- W jaki sposób efektywnie analizować dane i co dokładnie warto monitorować,
- Jak praktycznie podejść do analizy danych, aby wyciągać z niej jak najwięcej informacji,
- Czy narzędzia analityczne wystarczą, aby podejmować trafne decyzje, czy też potrzebna jest szersza perspektywa?
Daniil dzieli się wiedzą, która pomoże każdemu, kto chce świadomie zarządzać danymi swojej firmy, bez względu na wielkość budżetu na analitykę.
Miłosz Kościk: „Dziewięć dobrych praktyk SEO copywritingu, które warto poznać”
Prowadzisz blog firmowy lub planujesz jego rozwój? Miłosz Kościk w swoim artykule przedstawia najlepsze praktyki SEO copywritingu, które pozwolą Twoim treściom osiągnąć lepsze wyniki w wyszukiwarkach, a jednocześnie lepiej odpowiadać na potrzeby czytelników. Autor zwraca uwagę na kluczowe pytania, które warto sobie zadać na początku: Dlaczego tworzę bloga i co chcę dzięki temu osiągnąć? Niezależnie od tego, czy blog jest częścią Twojej strategii marketingowej, czy pracujesz dla klienta, artykuł Miłosza pomoże Ci w planowaniu i optymalizacji treści.
Z artykułu dowiesz się między innymi:
- Jak tworzyć skuteczną strategię contentową, która przyciągnie użytkowników,
- Jak zmieniły się algorytmy Google i podejście do treści blogowych w ostatnich latach,
- Jakich błędów unikać, aby blog generował ruch i angażował odbiorców,
- W jaki sposób sztuczna inteligencja wpływa na jakość treści publikowanych w Internecie i jak przygotować się na nadchodzące zmiany.
Miłosz omawia zarówno podstawy, jak i zaawansowane techniki, które sprawdzą się w przypadku blogów o różnym zasięgu i celu.
Jeśli interesują Cię tematy poruszane w artykułach, zapraszamy do kontaktu: biuro@one-house.pl.
Pełny numer październikowo-listopadowy „Online Marketing Magazyn” (5(78)/2024) jest dostępny online: link