ONE House rozpoczyna nową kampanię promującą markę karmy dla kotów Carnilove, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN. Kampania, zatytułowana „Dzikie z natury”, prowadzona jest na platformach YouTube, TikTok oraz Meta Ads, i ma na celu zwiększenie świadomości marki.
Głównym celem kampanii jest podkreślenie, że karma Carnilove idealnie odpowiada naturalnym instynktom kotów. Mimo że koty żyją w domowym zaciszu, nie straciły swojego dzikiego temperamentu. Kampania przedstawia te cechy, łącząc je z unikatowymi wartościami marki Carnilove.
Zakres usług oferowanych przez ONE House obejmuje strategię oraz planowanie i zakup mediów digitalowych. Kampania potrwa do końca lutego 2025 roku.
– Współpraca z firmą AZAN, którą rozpoczęliśmy w 2022 roku od zakupu mediów, stale się rozwija, obejmując kolejne obszary takie jak produkcja digitalowa czy SEO. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać naszego klienta w osiąganiu jego celów biznesowych, dostarczając kompleksowe i kreatywne rozwiązania – mówi Monika Wosińska, Senior Communications Account Manager w ONE House.
Zobacz spoty:
Bohaterami spotów reklamowych oraz ambasadorami marki Carnilove są dwa koty Martyny Wojciechowskiej: Biały i Szary. Znana podróżniczka i dziennikarka podzieliła się na swoim profilu na Instagramie kulisami powstawania nietypowych przygodowo-przyrodniczych spotów z udziałem jej pupili:
Wyświetl ten post na Instagramie
O AZAN:
AZAN to wiodący dystrybutor karm, przysmaków, suplementów diety i akcesoriów dla zwierząt domowych. Firma od lat zapewnia dostęp do najwyższej jakości produktów, dbając o zdrowie i kondycję czworonogów. W portfolio AZAN znajdują się renomowane marki, takie jak Carnilove, Brit, Woolf, Canvit, Nutravet oraz Inaba.
Więcej: https://azan.com.pl