24 lipca 2024

Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię wspieraną przez ONE House

Mlekpol rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą sery żółte, w której za planowanie i zakup mediów TV odpowiada ONE House

ONE House, agencja komunikacji marketingowej, realizuje ogólnopolską kampanię dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie, jednego z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i Europie, koncentrującą się na szerokiej gamie serów żółtych. Działania, realizowane od lipca do końca października 2024 roku, mają na celu wzmocnienie marki Mlekpol w kategorii serów żółtych oraz podkreślenie jakości i różnorodności oferowanych produktów.

Ogólnopolska kampania realizowana jest w różnych mediach, w tym w telewizji i na platformach BVoD (Broadcast Video on Demand), co zapewnia szeroki zasięg i zaangażowanie. Jej celem jest pokazanie różnorodnych wariantów serów żółtych marki Mlekpol, budowanie świadomości w grupie docelowej oraz podkreślenie atrybutów odpowiednich produktów poprzez kreatywne działania.

Kampania dla serów żółtych Mlekpol jest kolejnym projektem realizowanym przez agencje z Grupy ONE House dla tego klienta. Agencja oS3 wspólnie z ONE House realizują również działania dla marki Rolmlecz. Dodatkowo, agencja ONE House planowała i kupowała media dla marki mleka Łaciate.

Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż kompleksowa obsługa w jednej grupie reklamowej zapewnia większą efektywność budżetów reklamowych. Wierzymy, że nasza komplementarna oferta oraz zintegrowane podejście pozwalają na osiąganie lepszych wyników i budowanie silniejszych relacji z naszymi klientami mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

– Rozszerzenie naszej współpracy o kategorię serów żółtych jest dowodem na sukces dotychczasowych projektów i naszej determinacji w dążeniu do rynkowego wzrostu Mlekpolu – dodaje Katarzyna Baczyńska, Head of Media w ONE House.

O Mlekpol:

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jest jednym z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i Europie. Od ponad 40 lat dynamicznie się rozwija dzięki pasji i zaangażowaniu swoich pracowników, łącząc nowoczesne technologie z tradycją. Mlekpol zaopatruje się w najwyższej jakości surowiec od około 8000 polskich rolników, a jego produkty powstają w 14 nowoczesnych zakładach przetwórczych. Wyroby takich marek jak Łaciate, Milko, Mazurski Smak, Białe, Rolmlecz i Maślanka Mrągowska są popularne zarówno w Polsce, jak i za granicą, a eksportowane są do ponad 100 krajów.

Więcej: https://mlekpol.com.pl

O ONE House:

Agencja ONE House powstała w 2013 roku jako jedna z pierwszych kompleksowych agencji komunikacji marketingowej, koncentrując się na kompetencjach mediowych, reklamowych i digital marketingowych. Od 2020 roku działa jako Grupa Reklamowa, w skład której – poza ONE House – wchodzą także agencja reklamowa oS3, dom mediowy Media SWOT oraz agencja specjalizująca się w silver marketingu – Silver Agency. ONE House stawia klientów w centrum uwagi, dzieli się wiedzą poprzez platformę szkoleniową Marcus Academy (www.marcusacademy.pl), i konsekwentnie poszerza swoje możliwości, dostosowując się do dynamicznie zmieniającego się rynku. W bieżącym roku ONE House został wyróżniony statusem Google Partner Premier, który otrzymuje jedynie 3% najlepszych agencji partnerskich Google.

Więcej: https://one-house.pl

O oS3:

oS3 oferuje usługi z obszarów strategii, kreacji i technologii. Agencja w swojej praca wraca do klasycznego podejścia, koncentrując się na perspektywie człowieka, marki i idei, a dopiero potem na narzędziach i formatach. oS3 wymyka się branżowym definicjom typu 360 czy ATL / digital / BTL, aby podążać za konsumentem, którego podróż często zaczyna się przed ekranem, a kończy przy półce sklepowej. Wśród klientów agencji znalazły się takie marki jak: Deichmann, Volvo, Opel, CEDC / Grupa Maspex, Totalizator Sportowy, Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, Philips, LUX MED, Unilever Polska, Resibo, Ronson Development, Amol czy TUiR Warta.

Więcej: https://os3.pl