17 lipca 2024

ONE House: solidny partner i przemyślana strategia rozwoju

Profesjonalny zespół, wspierany najlepszymi narzędziami i pracujący w oparciu o dobrze zaprojektowane procesy wyróżnia nas na rynku i jest to dla nas strategiczny kierunek rozwoju – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.

Debiutujecie w tym roku w naszym badaniu i od razu zdobywacie fenomenalne oceny przy dużej próbie – gratulacje! Strzeliły u Was korki od szampana?
Marcin Piecewicz:

To już tradycja, że wspólnie świętujemy sukcesy – mamy spotkanie i poczęstunek w biurze, tak było również tym razem. Bardzo się ucieszyliśmy z ocen naszych klientów i wyróżnienia „Solidny partner” w konkursie Dom Mediowy Roku 2024 – cały zespół poczuł się mocno doceniony. Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości naszej pracy, ale otrzymać potwierdzenie w wynikach ankiet satysfakcji klientów – to zupełnie co innego. Ten debiut w badaniu był jednak poprzedzony jedenastoma latami ciężkiej pracy. Osobiście ucieszyło mnie również, że tak duża grupa klientów zechciała nas ocenić. Od początku stawiamy na wysokie standardy współpracy z klientami – ich oceny pokazują, że była to dobra decyzja. Doceniając ONE House, klienci przynoszą do nas coraz więcej projektów.

Cały wywiad przeczytasz tutaj:

https://mmponline.pl/archiwum/news/agencje-reklamowe-i-domy-mediowe-2024-one-house-wyroznienie-1400897