Rozpoczynamy współpracę z Dr Wolff Group, jednym z największych producentów farmaceutyków i kosmetyków w Niemczech. W maju 2024 roku wystartowała kampania dla marki Alpecin (www.alpecin.pl), skierowana do mężczyzn borykających się z siwieniem i wypadaniem włosów. W tym roku rozpocznie się również kolejna kampania, tym razem dla marki Plantur 39 (www.plantur39.pl), skierowana do kobiet zmagających się z problemem wypadania włosów w okresie menopauzy.
W ramach współpracy z Dr Wolff Group, ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów (TV oraz digital), działania z zakresu content marketingu oraz analitykę działań online na polskim rynku.
– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Dr Wolff Group w ich działaniach na polskim rynku, realizując kompleksowe kampanie dla dwóch kluczowych marek w portfolio: Alpecin i Plantur 39. Wierzymy, że nasze doświadczenie i zaangażowanie przyczynią się do dalszego sukcesu obu brandów w Polsce – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House.
ONE House współpracuje bezpośrednio z centralą firmy w Bielefeld w Niemczech, co zapewnia efektywną koordynację działań i realizację celów marketingowych na polskim rynku.
O Dr Wolff Group:
Dr Wolff Group, firma rodzinna z ponad 100-letnią tradycją, ma swoją siedzibę w Bielefeld w Niemczech. Obecnie jest jednym z liderów na rynku farmaceutycznym i kosmetycznym, zatrudniając 875 pracowników. Produkty tej firmy są dostępne w wielu krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Finlandii, Szwecji, Szwajcarii, Bułgarii, Czechach, Polsce, Singapurze, Tajwanie, Japonii, Korei Południowej, Chinach, Stanach Zjednoczonych i Australii.