5 października 2022

Shadow High vs Rainbow High, czyli launch czarno-białej kolekcji lalek modowych

Sierpień w @ONE House upłynął pod znakiem kreatywności w stylu black&white. Mieliśmy okazję przygotować koncepcję launchu nowej serii lalek Shadow High na Instagramie w ramach projektu Rainbow High, który prowadzimy dla naszego klienta MGA. Jedna wysyłka kreatywna stała się zalążkiem do działań na większą skalę, przeobrażając się w wielki event pełen kolorów! Jak zrealizowaliśmy ten projekt?

Zaczęliśmy od wysyłki kreatywnej do influencerów, w której znalazły się:

  • udekorowane czarną kokardą i wypełnione po brzegi czarno-białymi balonami boxy,
  • instaxowa galeria zdjęć z postaciami z serii Shadow High,
  • personalizowane portrety influencerek, które oficjalnie dołączyły do teamu Shadow High,
  • lalki Shadow High.

Paczki zostały bardzo entuzjastycznie przyjęte przez użytkowniczki, a publikowane treści z unboxingu spowodowały, że zaczęły pojawiać się pytania o możliwość dołączenia do teamu #ShadowHigh.
W odpowiedzi na prośby naszych fanów zorganizowaliśmy konkurs, w którym nagrodą był dedykowany portret i galeria świetlna z postaciami Shadow High. Równolegle prowadziliśmy komunikację na Instagramie, w której przedstawialiśmy szkołę Shadow High, jej bohaterów i ich wyjątkowe talenty, podsycając przy tym ducha rywalizacji między Rainbow High i Shadow High.   

Wisienką na torcie było zorganizowanie pod koniec sierpnia eventu „Team Shadow High vs Team Rainbow High” w Be Happy Muzeum w Warszawie. W wydarzeniu wzięło udział prawie 100 osób. Scenografia, atrakcje, aktywacje dla dzieci oraz udział influencerek oraz gwiazd YouTube’a przeniosły nas do bajkowego świata tęczy, brokatu i kontrastujących odcieni szarości.

 

Influencerzy, kolekcjonerzy i milusińscy, którzy wygrali wejściówkę na event w cyklu 5 konkursów, mogli poznać najnowsze serie lalek Rainbow High, obejrzeć premierowe odcinki serialu „Projekt zaćmienie” oraz wziąć udział w rywalizacji obu drużyn. Przez kilka godzin nasi mali fani brali aktywny udział w animacjach inspirowanych talentami postaci Shadow i Rainbow High: projektowali plecaki, ozdabiając je według własnych fantazji, tworzyli biżuterię i kule do kąpieli, testowali najmodniejszy
w tym sezonie makijaż z cyrkonii w strefie makijażu i kolorowych fryzur, uczestniczyli w sesji zdjęciowej czy też relaksowali się w strefie kinowej, zajadając popcorn. Na zakończenie uczestnicy głosowali na szkołę, do której chcieliby dołączyć, otrzymali personalizowane dyplomy
i niespodziankowe giftbagi z lalkami. Wszystkiemu towarzyszyły liczne nagrania i zdjęcia, które wzbogaciły komunikację bieżącą marki na profilu instagramowym.

Mamy tutaj przykład synergii działań oraz rozwiązań out of the box, które coraz częściej pojawiają się w naszych realizacjach. Nie ukrywamy, że lubimy takie projekty! Radość, pozytywne emocje, zaangażowanie i szczere uśmiechy na twarzach dzieci i rodziców były dla nas najlepszym ukoronowaniem strategii launchu Shadow High.